  • 1. Data: 2006-04-07 02:31:15
    Temat: Re: u kogo najlepiej zarezerwowac .eu?
    Od: "szaman" <s...@p...onet.pl>

    Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> [...]
    > takiego, który ma mało wniosków w swojej kolejce.
    >
    > Nie ma żadnej globalnej kolejki dla wszystkich registrarów - każdy ma swoją.
    > Eurid z kolei przyjmuje kto pierwszy ten lepszy przy dwóch warunkach: maks
    > 5 wniosków na sekundę (nie ma równoległych połączeń - na raz można się
    > łączyć tylko 1 połączeniem), po każdym utworzeniu domeny eurid rozłącza
    > registrara.
    >
    > [1] są firmy (np. w USA) które do euridu zgłosiły się formalnie w postaci
    > np. 20 firm (zapewne tylko na papierze) i tym samym mają możliwość

    Skad masz te informacje? Mozesz podac ich zrodlo?

    Pozdrawiam

    Szaman

  • 2. Data: 2006-04-07 09:52:02
    Od: Arkadiusz Miskiewicz <a...@d...spam>

    szaman wrote:

    > Skad masz te informacje? Mozesz podac ich zrodlo?
    Które?

    Ilość wniosków/s - z newslettera euridu wysyłanego do rejestratorów.

    [1] - oficjalna lista registrarów na stronie euridu (wiele firm z tym samym
    nr telefonu)

    ps. dostaliście od AZ.pl ciekawego maila z jakoby przesunięciem terminu land
    rush? heh

    --
    Arkadiusz Miśkiewicz, arekm.jabber.bnet.pl, PLD/Linux

  • 3. Data: 2006-04-07 11:03:07
    Od: "szaman" <s...@p...onet.pl>

    Chodzilo mi o sposob "kolejkowania" registratorow. 5 na sekunde etc.

    Zwroccie uwage na to ile wnioskow przychodzi z Cypru :)

    Szaman

  • 4. Data: 2006-04-07 11:15:11
    Od: m...@o...eu

    To nie Eurid przesunal trzeci etap tylko Az.pl!!!
    Ciekawe ilu ludzi u nich rejestrowalo domeny europejskie?
    No cóz troche ich szkoda .... ;)))

  • 5. Data: 2006-04-07 11:32:08
    Od: "szaman" <s...@p...onet.pl>

    To kpiny sa. Dobrze, ze nie korzystam z ich uslug. :D
    Wspolczucie dla ich klientow.
    http://www.az.pl/info.html

    Szaman

  • 6. Data: 2006-04-07 14:43:24
    Od: DK <c...@W...infomark.com.pl>

    szaman wrote:
    > To kpiny sa. Dobrze, ze nie korzystam z ich uslug. :D
    > Wspolczucie dla ich klientow.
    > http://www.az.pl/info.html

    Krotko mowiac maja problemy z faza ;)

    pozdr.

  • 7. Data: 2006-04-07 14:59:26
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    szaman <s...@p...onet.pl> wrote:
    > To kpiny sa. Dobrze, ze nie korzystam z ich uslug. :D
    > Wspolczucie dla ich klientow.
    > http://www.az.pl/info.html

    Dzis o 9tej jeszcze mowili, ze tak, o 11tej beda przyjmowac zlecenia...
    a o 11tej okazalo sie, ze jednak nie beda :(

    a.

  • 8. Data: 2006-04-07 21:59:42
    Od: "rg" <r...@l...pl>

    > Dzis o 9tej jeszcze mowili, ze tak, o 11tej beda przyjmowac zlecenia...
    > a o 11tej okazalo sie, ze jednak nie beda :(

    Nazwa.pl odwaliła lepszy numer.
    O godz. 11:00 (dziś tj. 07.04.2006) domeny za które zapłaciłem
    2 miesiące temu były jeszcze wolne,
    o 18 były już zarejestrowane przez
    zupełnie innego rejestratora. Jeden z Litwy drugi z Niemiec.

    Stanowczo odradzam tego rejestratora jeśli chodzi
    o rejestrację domen .eu.

    O innych numerach z domenami .eu prejestrowanymi przez
    nazwę nie mam już siły pisać.

    Pozdrawiam
    R.G.

    P.S.
    Szczególne pozdrowienia dla pani Ksiai S.
    z Netart, dzięki ....

  • 9. Data: 2006-04-07 22:31:37
    Od: "BROOK" <b...@n...pl>

    Też dokładam się do poprzedniego postu:
    Powiem tak zawsze myślałem że Netart jest dużą i poważna firmą ale co się
    okazało....

    pobrali zaliczki na poczet domen i wszystko byłoby ładnie, niestety firma
    okazał się mało poważna i nie szanujaca klientów. Domeny które zgłaszałem do
    rejestracji jedne 2mc temu, inne kilka dni temu dziś do popołudnia były
    wolne !!!! - nap jedna z nich dopiero po 19.00 była zarejestrowana co
    ciekawsze nie przezemne !!!!!
    (firma Nazwa.pl czy Netart nie kiwnęła palcem aby je zarejestrować)

    Czyżby Netart przespał ?? czy obraca nie swoją kasą ?? nie mam pojęcia ....

    Ps.
    I jeszcze co mnie boli ... to to że człowiek, założyciel Netart mieszka
    niedaleko mnie..... "ziomek" jak to się mówi.

    Mam nadzieję że sprawa się jakoś wyjaśni chociaż domen już nie bedęmiał,
    natomiast bedę miał spory żal do firmy której zaufałem.

    nie podałem swojego prawdziwego emaila celem spokoju na skrzynce ;)

  • 10. Data: 2006-04-07 23:45:04
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "BROOK" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do rejestracji jedne 2mc temu, inne kilka dni temu dziś do popołudnia były
    > wolne !!!! - nap jedna z nich dopiero po 19.00 była zarejestrowana co

    No cóż, okazali się bardziej sprytnymi biznesmenami od Ciebie. Przecież
    rejestrowałeś te domeny by je sprzedać.