  • 1. Data: 2006-04-09 20:45:09
    Temat: BGP - exatel i tp a dostep do nasku
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam
    tak sobie sprawdzam czy wszystko jest ok
    odpalam sobie looking glass'a w nasku i widze, ze widzą do mnie dostep
    tylko przez exatela, przez tp nie..
    looking glass deutche telekom widzi mnie przez tp a przez exatela nie :(
    looking glass ICMu widzi mnie przez tp a przez exatela nie :(
    looking glass Energisu widzi mnie przez tp tylko, ale znajomy, który ma
    sesje BGP z GTS (zrobiona za czasów samego GTS) widzi mnie przez tp i
    przez exatela.
    looking glass WSISiZ widzi mnie przez tp tylko :(
    od czego zacząć szukanie źródła problemu?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2006-04-09 20:48:33
    Temat: Re: BGP - exatel i tp a dostep do nasku
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    icek napisał(a):
> [...]
    > przez exatela.
    > looking glass WSISiZ widzi mnie przez tp tylko :(
    > od czego zacząć szukanie źródła problemu?

    co ciekawsze, ja widze ich wszystkich z obu łączy.

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2006-04-10 07:24:50
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    wszystko jest ok,
    prawdopodobnie nie masz dostępu lg do routera który dostaje z 2 różnych
    stron
    Twoje prefixy, tylko masz dostęp do jakiegoś następnego który dostaje już
    tylko jedną możliwość od poprzedniego routera.

    Marcin

  • 4. Data: 2006-04-10 07:59:06
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):
> [...]
    > Twoje prefixy, tylko masz dostęp do jakiegoś następnego który dostaje już
    > tylko jedną możliwość od poprzedniego routera.
    jak tak to ok :)
    thx

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2006-04-10 22:32:57
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    icek <i...@p...onet.pl> wrote:
    > tak sobie sprawdzam czy wszystko jest ok

    IP, z którego postujesz, widzę przez Exatel (z jednym prependem) i TPSA.

    > od czego zacząć szukanie źródła problemu?

    Nie ma żadnego problemu. BGP do "uplinków" rozgłasza tylko jedną
    (najlepszą wg niego) ścieżkę.

    p.

  • 6. Data: 2006-04-11 07:30:29
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > IP, z którego postujesz, widzę przez Exatel (z jednym prependem) i TPSA.

    czyli tak jak miało byc..
    z grubsza tak miało byc :)

    > Nie ma żadnego problemu. BGP do "uplinków" rozgłasza tylko jedną
    > (najlepszą wg niego) ścieżkę.
    ok

    --
    pozdros