  • 1. Data: 2006-04-07 21:00:22
    Temat: Od kogo łącze w Poznaniu ?
    Od: u...@d...invalid

    Możecie mi doradzić jaka firma w Poznaniu da obecnie najtaniej
    symetryczne 1 Mbps przy umowie na czas nieokreślony ?

  • 2. Data: 2006-04-09 10:09:40
    Temat: Re: Od kogo łącze w Poznaniu ?
    Od: "ekala" <e...@e...pl>

    u...@d...invalid napisał(a):
    > Możecie mi doradzić jaka firma w Poznaniu da obecnie najtaniej
    > symetryczne 1 Mbps przy umowie na czas nieokreślony ?

    W Netii 1200 zł z 1M symetryczne - usluga TopNet, jak masz jeszcze
    telefon z Netii to wychodzi chyba o 100 zł mniej czyli 1100 zł za 1M

  • 3. Data: 2006-04-09 10:55:16
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    ekala napisał(a):

    > W Netii 1200 zł z 1M symetryczne - usluga TopNet, jak masz jeszcze
    > telefon z Netii to wychodzi chyba o 100 zł mniej czyli 1100 zł za 1M

    Za taką cenę można spokojnie dostać 2Mbps BDI PRO.

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 4. Data: 2006-04-09 11:01:56
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > W Netii 1200 zł z 1M symetryczne - usluga TopNet, jak masz jeszcze
    > telefon z Netii to wychodzi chyba o 100 zł mniej czyli 1100 zł za 1M

    Tyle to polpak 2Mb w tepsie kosztuje

    Lee

  • 5. Data: 2006-04-09 16:03:54
    Temat: Re: Od kogo lacze w Poznaniu ?
    Od: "ekala" <e...@e...pl>

    ale polpak w tej cenie jest bez gwarancji, a topnet w netii jest z
    cirem 100%
    a takiego produktu jak bdi pro to chyba w netii juz chyba nie ma ?

  • 6. Data: 2006-04-09 17:31:00
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    ekala <e...@e...pl> wrote:
    > ale polpak w tej cenie jest bez gwarancji, a topnet w netii jest z
    > cirem 100%
    Bez gwarancji czego? Przepustowości? A i owszem, gwarancja jest. Poza tym,
    ten TPNET to też FR? Jeżeli nie, to mówienie o CIR troszkę nie ma sensu.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2006-04-09 18:51:49
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > ale polpak w tej cenie jest bez gwarancji, a topnet w netii jest z
    > cirem 100%

    Jedni mówia ze polpak jest bez gwaranacji, inni ze CIR=przepustowosci lacza
    (czyli 2mb). Ja mialem 2 lata, do niedawna 5 polpaków i zawsze o kazdej
    porze moglem z nich wycisnac 1900/1900 kbps.

    Lee

  • 8. Data: 2006-04-09 19:03:03
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Lee wrote:

    > Jedni mówia ze polpak jest bez gwaranacji, inni ze CIR=przepustowosci lacza
    > (czyli 2mb). Ja mialem 2 lata, do niedawna 5 polpaków i zawsze o kazdej
    > porze moglem z nich wycisnac 1900/1900 kbps.

    W tzw. nowym polpaku (ten po obniżeniu cen) ma CIR=EIR, ztcw w starym
    CIR trzeba było sobie wykupić.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 9. Data: 2006-04-09 20:40:48
    Od: "Robert" <r...@f...net.pl.usun_to>

    > W tzw. nowym polpaku (ten po obniżeniu cen) ma CIR=EIR, ztcw w starym
    > CIR trzeba było sobie wykupić.

    w nowym polpaku to EIR jest do.... a CIR=0

  • 10. Data: 2006-04-10 05:35:56
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Robert wrote:

    > w nowym polpaku to EIR jest do.... a CIR=0

    Do czwartku używałem i nielicząc 5 dłuższych przerw oraz ceny sprawował
    się całkiem nie źle.

    Pozdrawiam
    Daniel