  • 411. Data: 2004-02-18 20:13:13
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-18 10:55,Użytkownik f...@i...pl napisał:

    > zalezy od tego jaki masz przekroj uzytkownikow.
    > Ja mowie na podstawie danych do ktorych ja mam dostep.

    Nie wiem jak Ty ale ja caly czas mam na mysli statystycznego uzytkownika
    netu a nie jakies tej albo innej sieci, kablowej, osiedlowej itp.
    Pogadamy jak bedziesz zdanie w tej kwiestii opieral na milionie klientow
    indywidualnych korzystajacych z internetu.

    > Nie wiem, nie mam dostepu do tych danych.

    Jakich danych?

    > No i raz jeszcze pytam: gdzie niby soc takiego napisalem.
    > Nie imputuj mi rzeczy ktorych nie napisalem, bo tego nie cierpie !

    <P...@i...pl>
    "2950 zl za 10Mbps to wychodzi +/- 148zl zza 512kbps"
    porownie ceny za lacze 10Mb/s w manie = 20xneostrada 512 kb/s

    Dalej napisales:
    "NEO za 149 jest OK, ale juz dostep przez MAN'a za te same pieniadze nie ?"
    Co w przelozniu jest porownaniem kosztow lacza o predkosci 512kb/s dla
    kowalskiego z kosztami dostarczenia dostepu o tej samej przepustowosci
    firmie np: hostingowej.

    Ja tez nie cierpie jak ktos cos pisze a potem sie wypiera.

    I jezeli wg Ciebie takie porowanie ma sens ekonomiczny to ja nie mam nic
    wiecej do dodania.

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 412. Data: 2004-02-18 20:20:50
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Adam Paluch wrote:
    > ze jak ???? cholera, to ja moze mam jakas dziwna mozille ??? chwile
    > temu wchodzilem przez IE5, IE 5,5 i IE 6 i dzialalo ....

    jeszcze maly update, sciagnalem mozille 1.6 i co ? i smiga tak jak powinno,
    moze na ftp.tpnet.pl nie ma aktualnej wersji ? ;-)

    na operze faktycznie nie dziala menu

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 413. Data: 2004-02-18 20:32:08
    Od: f...@i...pl

    On Wed, 18 Feb 2004, gtk@adm wrote:

> [...]
    > Pogadamy jak bedziesz zdanie w tej kwiestii opieral na milionie klientow
    > indywidualnych korzystajacych z internetu.

    A co moze Ty posiadasz dostep do danych (zrodlowych, a nie przetworzonych)
    dotyczacych miliona uzytkownikow ?
    Nie, no to nie mozesz sie wypowiadac autorytatywnie powolujac sie
    na miliony userow.

> [...]
    > firmie np: hostingowej.
    >
    > Ja tez nie cierpie jak ktos cos pisze a potem sie wypiera.

    i nadal twierdze, ze to co napisalem w zaden sposob nie implikuje tego co
    mi imputujesz. Masz nadwyraz wyszukana interpretacje czyichs slow.

    > I jezeli wg Ciebie takie porowanie ma sens ekonomiczny to ja nie mam nic
    > wiecej do dodania.

    A jednak wciaz odpisujesz ;>

    Wojtek

  • 414. Data: 2004-02-18 23:40:38
    Od: "Yacho" <yacho@100tka_NO_SPAM_.net>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownikom Neo (jak i sieci kablowych, czy osiedlowych w których p2p
    > stanowi zmorę) bliższy jest Muł, niż Debian.
    > A jakby się uparli, to mają ftp.tpnet.pl.

    Wg mnie neo to jest najlepsze na co stac przecietnego endusera - to ze jest
    to lacze tanie*
    nie znaczy ze tpsa moze zrobic 1 wielki intranet - szkoda ze linux nie jest
    bliski wiekszej ilosci osob
    - zmusiloby to ich do myslenia i pozania choc w malym kawalku tego jak
    dziala siec..
    Co do P2P - niedlugo wszystko co neostradowicze chca z p2p sciagac wyplynie
    z tpnetu
    Nie bedzie zrodel ukochanych filmow w tpnecie i co wtedy ? (w tej kwestii
    wiem co mowia -
    to nie potrwa dlugo - kwestia kilku miesiacy....

    *tanie w polskich realiach - w szwecji za dostem DSL 2mbps dn 400 kbit up
    cena jest ok 100 zl
    (cennik bbb)

    100tka.net Admin
    -=Yacho=-

  • 415. Data: 2004-02-18 23:53:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    michal <m...@m...poznan.pl> writes:

    > Wow, kolega sie tu troche zagalopowal - RTT ma ogromne znaczenie dla
    > szybkosci transmisji, chociaz moze nie tak wazne dla uzytkownikow
    > modemowych czy nawet Neostrady, a raczej dla uzytkownikow laczy
    > szerokopasmowych (>10M). Przy 100ms nawet rura gigabitowa nie pomoze
    > ;-)
    > Dlatego tak popularne jest sciaganie multi-thread.

    No bez jaj - przy oknie wielkosci 64 KB i RTT 100 ms (= chyba dosc duzym
    jak na warunki o ktore chodzi) mozesz uzyskac kilkaset KB/s transferu.

    No chyba ze chcesz jednym transferem wysycic > 10 Mbps, to wtedy
    oczywiscie nic z tego, ale to nie jest powszechny przypadek.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 416. Data: 2004-02-19 00:38:27
    Od: Pawel Dunczewski <p...@h...org.-AntySpam-.pl>

    W wiadomości <c0v0uh$8aq$1@news.onet.pl>
    ROBBO 2 pisze:
    > A ja jakies takie durne rozumowanie ilosci a nie jakosc. 90% prywatnych
    > neostradzistow
    > nie stanowi zadnej wartosci dla dostarczycieli contentu.

    a tak z ciekawości, gdzie właściwie, poza pozostałym 10% neostradzistów,
    siedzą użytkownicy stanowiący dla dostawców contentu istotną wartość?

    --
    - Paweł Duńczewski * http://pd.un.cz * (+48 22) 5547715 * (+48) 693342694 -

  • 417. Data: 2004-02-19 01:41:36
    Od: Pawel Dunczewski <p...@h...org.-AntySpam-.pl>

    W wiadomości <c0rih0$a61$1@news.lublin.pl>
    Andrzej Resztak pisze:
    > Pawel Dunczewski <p...@h...org.-antyspam-.pl> wrote:
    >: pewnie się TePsie coś pomieszało i filtry wysiadły.
    >: [ <=> ] 1,044,764 213.05K/s
    >: (task -> telia -> 2Mbit polpak, Gdynia :)
    > Nie, zdaje się, ze TASK nie był i nie jest limitowany przez TPSA.

    no tak.. jednocyfrowy wynik z dnia wcześniej to chyba był limit gdzie
    indziej jednak ;-)

    --
    - Paweł Duńczewski * http://pd.un.cz * (+48 22) 5547715 * (+48) 693342694 -

  • 418. Data: 2004-02-19 03:00:06
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote :

    > Onet - TVN24, encyklopedia WIEM jest dostepna tylko dla ICH
    > klientow i energisa lub plac.

    dodaj uslugi na interii

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 419. Data: 2004-02-19 03:00:09
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    m...@m...torun.pl (Piotr Klaban) wrote :

    > Inna sprawa, ze nr MAC mozna zmienic i dziwne, ze kablowka nie
    > pozwala okreslic kilku numerow MACowych przypisanych do danego
    > gniazka (choc pewnie nie przypisuja ich do gniazdek, a jedynie do
    > numerow IP).

    o czym ty rozmawiasz ? W Aster nie ma problemu, logujesz sie, wpisujesz
    i masz.

    Pozdrawiam.

  • 420. Data: 2004-02-19 03:00:11
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    Andrzej Bobyk <A...@m...lublin.pl> wrote :

    > Pierwszy sukces, wynikający ze wspólnego i solidarnego działania
    > MAN-ów:
    >
    > Właśnie po naszej korespondencji z TPSA został odblokowany nasz AS
    > EDU (LubMAN).

    "odblokowany" ??? Zeby cos zostalo odblokowane to najpierw musialo byc
    (za)blokowane - TPsa jawnie przyznala sie ze tnie ? Ladnie ladnie.

    Pozdrawiam.