  • 401. Data: 2004-02-18 16:17:58
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Albo choć wasze forum, na którym wypowiadają się abonenci na temat
    > działania sieci.

    Jak lubisz cytać płacze gównażerii w stylu "mamaaaaaaa, GG mie niedziaua",
    "mamamamaaaa, eftep siem móli", "tataaaaaa, a mie sie modem zrestartowau",
    to bedziesz miał uciechę. Rzeczowo - nie ma się do czego przyczepić w ICP,
    wiec może faktycznie znajdź sobie innego dostawcę over CATV do ujeżdżania.

    Nie sądzę, na przykład, aby po roku umowy podnieśli ci na Nerwostradzie z
    własnej woli przepustowość na 1 Mbps, tak jak zrobił ostatnio ICP.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 402. Data: 2004-02-18 16:42:37
    Od: "Yacho" <yacho@100tka_NO_SPAM_.net>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@p...na.niusy> napisał w
    wiadomości news:86ad3g64x7.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

    > Sugerujesz, ze jakims specjalnym problemem jest skorzystanie np. z
    > ftp.fr.debian.org, ktory z Neostrady dziala szybciej niz wszystkie
    > polskie mirrory? :)

    nie z wszystkim mozna przejsc na "inny mirror" ;)
    Kurcze mam juz dosc takiej sytuacji mam nadzieje ze to wiecej jak miesiac
    nie potrwa bo dostane schzow jakichs :/

    --
    100tka.net Admin
    -=Yacho=-

  • 403. Data: 2004-02-18 17:34:12
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl>

    > Członkiem.

    czlonek.. to brzmi dumnie

    k.

  • 404. Data: 2004-02-18 17:58:09
    Od: moldovenu <a...@n...spam.anywhere.com>

    > Nie sądzę, na przykład, aby po roku umowy podnieśli ci na Nerwostradzie z
    > własnej woli przepustowość na 1 Mbps, tak jak zrobił ostatnio ICP.

    ICP zawsze ceny mial zblizone do TPSA - najpierw ten prog wyznaczalo SDI,
    potem Neostrada. Obnizki cen nastapily dopiero we wrzesniu ub.r., gdy
    ruszyla masowka "neo za 150, instalacja za zlotowke, miesiac gratis".
    Dokladnie podobna promocje po chwili zrobilo ICP, gdy wkurzeni klienci
    zaczeli sie odlaczac.

    Po prostu dominujacy operator wyznaczal poziom cen.

    adam

  • 405. Data: 2004-02-18 18:36:25
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Tue, 17 Feb 2004, Janusz - Vahanara wrote:

    > Poszukaj w wątkach związanych z tematem, a znajdziesz.
    > No i TP z MANami robią ten porządek. Aż kurz i wióry lecą.

    Wydajesz się nieprzemakalny na argumenty. Ja piszę, że mam w mieście
    MAN, który dawno temu odseparował EDU od KOM, a Ty mi piszesz, że to
    OK, że TPSA to EDU obcinała do paru KB/s, bo w innych MAN-ach ktoś
    może sobie schował komercję w EDU.
    Proponuję EOT, bo od dziś problem dojścia z TPSA do LubMAN-EDU zniknął;
    poczytaj sobie za to: http://www.bg.umcs.lublin.pl/lubman.htm
    (w szczególności popatrz na datę, a sprawa zaistniała znacznie wcześniej).

    > Jak dobrze zrozumiałem, to ruch p2p z waszej sieci do TPNET był raczej
    > znikomy?
    > To by się zgadzało, z tym, co w tym wątku napisałem o kolejkach Muła.
    > Wielki intranet, jakim jest sieć TP lepiej sprawuje się we "własnym
    > gronie".

    Właśnie by się nie zgadzało -- posiadając łącze do Polpaku miałem głównie
    ruch z sieciami innych niż Polpak operatorów. I wcale nie ograniczam P2P.
    Nieważne, ot taka uwaga odnośnie samowystarczalności intranetu TPSA. ;)
    Też proponuję EOT.

    > To Śląsk zaliczam już do polski C.
    > Userów mniej ale łącza też wiele słabsze.
    > Statystyczne 1kB/s na użytkownika to żadne cudo.

    Smutne. Tu, jeśli coś działa gorzej od SDI, to usera szlag trafia.
    Dwa, że sporo ludzi w Lublinie jest wpiętych do dostawców korzystających
    z MAN-u i są bardzo przyzwyczajeni do transferów typu 50KB/s bez łaski
    i 300KB/s w nocy i na widok 30KB/s za 50PLN potrafią komentować, że wolno.
    Chyba większość odbiorców siedzi na Futuro, odrobina na Netii, natomiast
    Polpak w ASK-ach/osiedlówkach prawie nie istnieje.
    Też proponuję EOT.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 406. Data: 2004-02-18 19:58:38
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to Yacho posłał(a) w świat wiadomość
    <c0umh6$j3l$2@nemesis.news.tpi.pl>

    > Jak sie nie chce szukac to sie nie znajdzie - zainstaluj zamiast kradzonego
    > slodkiego WinXP
    ROTFL, musiała przyjśc pora na takie "argumenty".

    > jakiegos debiana - wpisz w konsoli apt-get upgrade .... patrz i placz ....
    Już wiem. Sto tysięcy neostradowiczów wpisuje co wieczór na konsoli apt-get
    upgrade i wyżywa się na 800 102102.

    > to ze twoj swiatopoglad zamyka sie na emule (sic!) nie znaczy ze problemu
    > nie ma....
    Użytkownikom Neo (jak i sieci kablowych, czy osiedlowych w których p2p
    stanowi zmorę) bliższy jest Muł, niż Debian.
    A jakby się uparli, to mają ftp.tpnet.pl.

    BTW, nie Debian a Red Hat.
    http://fedora.redhat.com/download/
    "Since the Red Hat FTP site can experience extremely high volume, you may
    have better success using a mirror site. Alternatively, you can join the
    torrent".

    Pora się obudzić ze snu zimowego.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 407. Data: 2004-02-18 19:58:40
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
    <c0v1oi$42j$1@news.onet.pl>

    > twierdzisz ze allegro czy o2 to nie sa zasoby do ktorych dostawali sie
    > klienci tpnetu ?

    Z Allegro nie ma już kłopotów.

  • 409. Data: 2004-02-18 19:58:44
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <c0v3gu$i0b$1@news.onet.pl>

    > Wejdz 0-202122 TPSA na www.wiem.pl ooo placic trzeba a z dialupa
    > onet-energis jest gratis :))
    > I to jest oinstrument przejscia klientow tpnet do innych operatorow.

    Naprawdę liczysz na to, że ktoś, kto płaci 150 zł/m-c za Neostradę będzie
    jeszcze dodatkowo łączył się modemem z różnymi numerami dostępowymi?

    Po portalach mieli internauci (według ówczesnych założeń) surfować
    godzinami łącząc się z Internetem modemem.
    Ktoś ma ochotę powtórzyć "eksperyment"?
    Kilka takich biznesplanów upadłych portali można pewnie odkupić od syndyka
    za symboliczną złotówkę.

  • 408. Data: 2004-02-18 19:58:44
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to Fredo posłał(a) w świat wiadomość
    <c0ubub$ghd$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Domyślam się też, że "opłaca się" tpnetowi poszerzyć łącze zagraniczne
    > (400-500zł za Mb) i niech sobie userzy szukaja contentu za granicą, niż
    > zrobić peering po Polsce za free i nie kasować już 1900 zł za Mb.

    Prawem kaduka.
    Bo TP ma łącza do prywatnych domów.
    Dostarczyciele treści oferują tylko numerek dial-up.

  • 410. Data: 2004-02-18 20:11:55
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Wed, 18 Feb 2004 18:34:12 +0100 I had a dream that Andrzej Karpinski
    <k...@f...xyz.lublin.pl> wrote:
    > czlonek.. to brzmi dumnie

    Ale nie jestem Wacek.