  • 271. Data: 2004-02-17 21:17:28
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    > A kto z "userów" pozostanie?
    > Komóś się podoba, czy też nie, ale polski internet w domach, to TPNET.
    >
    > P.s.
    > Pomysłodawca takiego "odcięcia" zostaje w portalu do końca i gasi światło.
    > :-D

    Na razie to TP zgasila swiatlo, nie realizujac planow sprzedazy
    Neostrady na rok 2003. Pomysl dlaczego nie znalezli zaplanowanej liczby
    klientow na Neostrade z dostepem 512kb/s. Zwyczajenie nikt w tym kraju
    nie potrzebuje 512kb/s do domu (o ile nie udostepnia sasiadom), bo
    zwyczajnie nie ma zasobow dla ktorych warto cos takiego kupowac.
    Przechodzac do popularnych na tej grupie analogii roliniczych, usilowali
    doic krowe (klientow Neo), ale zamiast kupic pasze dla krowy to wmawiaja
    wszystkim, ze za dostaczenie paszy dla ich krowy zaplacic ma dostawca.

  • 272. Data: 2004-02-17 21:20:38
    Od: jarek <j...@f...address.from.pl>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Dla "sportu" loguję sobie Mułka. Z kablówek leci 0,1 do O,3 kB/s.
    > 16 kB/s uploadu z Neostrady to dla klientów kablówki marzenie ściętej
    > głowy.

    Kablowka kablowce nierowna! W tej, w ktorej jestem administratorem
    16kB/s uploadu to zadna rewelacja.

    > Ich tam pół tysiąca na jednym megabicie rusza ławą do boju (oczywiście
    > dopiero po północy :-).

    Bez przesady w takiej kablowce wystarczy 4 takich, ktorym sie wydaje, ze
    jak placi 150zl za 512kbps to ma miec owe 512kbps przez 24h a lacze
    2mbps (za 2kzl) poprostu siada.

    Pozdrawiam Jarek

  • 273. Data: 2004-02-17 21:20:47
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Tue, 17 Feb 2004, Marcin Markowski wrote:

    > Pewni na podobnych zasadach na jakich TPSA tnie komercyjny ruch MANow
    > lecacy przez zagranice.

    Nie tylko MAN-ów, to ja się dorzucę jeszcze ze sprawą awarii styku np.
    Netia-Polpak, chwilkę temu przez Polip temat też przechodził. Ruch między
    tymi sieciami poszedł zapasową trasą przez zagranicę. Wspaniale, wszystko
    gra, mtr przepiękny. No ale niestety, co z tego, jak NIE DAŁO SIĘ Z TEGO
    KORZYSTAĆ? Ja mam Polpak, kolega u którego mam skrzynkę z większością poczty
    ma Netię. I niestety, miałem dzień w plecy, bo się komuś uwidziało uwalać
    ten ruch na łączu zagranicznym. Po co, skoro i tak wiadomo, że _normalnie_
    i tak leci bezpośrednim stykiem, jak bozia Tepsa przykazała?

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 274. Data: 2004-02-17 21:27:13
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-17 21:54,Użytkownik Marcin Markowski napisał:

    > Mam zaczac forwardowac Ci wszystkie maile ode mnie?

    A jaki to jest procent wszystkich uzytkownikow tpsa ?

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 275. Data: 2004-02-17 21:29:13
    Od: jarek <j...@f...address.from.pl>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Ta technologia nosi miano regulaminu.
    > Możesz podpiąć komputer ze ściśle określonym numerem MAC karty sieciowej.
    > Zaiste, technologia kosmiczna.

    A znasz inny lepszy sposob na identyfikacje klienta i przydzielenie mu
    ta droga adresu ip czy moze wolisz wolna amerykanke?

    Pozdrawiam Jarek

  • 276. Data: 2004-02-17 21:31:01
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Tue, 17 Feb 2004, Janusz - Vahanara wrote:

    > Czytam newsy, fora dyskusyjne, czasem rozmawiam ze znajomym, który korzysta
    > z takiej sieci.
    > Negatywne opinie o takich sieciach to norma.

    To smutne, że akurat w takiej rzeczywistości żyjesz.
    W mojej rzeczywistości bez łaski w Sieciach Osiedlowych jest realne
    128kbit/s ruchu za 50PLN/msc., a w niektórych taniej i jeszcze więcej,
    a Spółdzielnie nie robią problemów (takie są nieliczne).

    > Ta technologia nosi miano regulaminu.
    > Możesz podpiąć komputer ze ściśle określonym numerem MAC karty sieciowej.
    > Zaiste, technologia kosmiczna.

    Zmień sobie MAC-a na taki jak ten legalny, zabieg równie kosmiczny.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 278. Data: 2004-02-17 21:31:03
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
    <c0u0d8$eq5$1@inews.gazeta.pl>

    > Na razie to TP zgasila swiatlo, nie realizujac planow sprzedazy
    > Neostrady na rok 2003.
    Porozmawiamy, kiedy zobaczę wyniki sprzedaży konkurencji.
    A może niektórym liczba abonentów się zmniejszyła?
    A może któryś sprzedawał przed świętami kilka tysięcy instalacji dziennie?
    BTW, trudno mówić o gaszeniu światła, skoro DSL nadal się rozwija i
    przysparza dochodów.

> [...]
    > nie potrzebuje 512kb/s do domu (o ile nie udostepnia sasiadom), bo
    > zwyczajnie nie ma zasobow dla ktorych warto cos takiego kupowac.
    Chello w Polsce i na Zachodzie ma ograniczenie downloadu, podobnie wielu
    innych tamtejszych dostawców. Ich klienci nie przekraczają tych
    przykładowych 15 GB/m-c. Dlaczego? Czyżby w UE tez nie było zasobów dla
    których warto by było płacić za szybsze łącza?

    > Przechodzac do popularnych na tej grupie analogii roliniczych, usilowali
    > doic krowe (klientow Neo), ale zamiast kupic pasze dla krowy to wmawiaja
    > wszystkim, ze za dostaczenie paszy dla ich krowy zaplacic ma dostawca.
    Przekaż te przemyślenia Wandzie Rapaczyńskiej. Po co ma Wyborcza kombinować
    z ustawami? Od marca to niech kioski płacą Agorze za samą możliwość
    sprzedaży Gazety.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 277. Data: 2004-02-17 21:31:03
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to Bartosz Waszak posłał(a) w świat wiadomość
    <c0u080$rgp$1@topaz.icpnet.pl>

    > Nie żebym się czepiał, ale to nienajlepszy przykład bo ICPnet nie ma
    > problemu z wyjściem do Polpaku, w przeciwieństwie do MANów :>

    Tym gorzej dla manów.
    Kowal zawinił, cygana z MANa powieszą.

  • 280. Data: 2004-02-17 21:31:09
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to Pawel Posiewala posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@j...prz.rzeszow.pl>

    <2...@s...zin.lublin.pl>
    > Bardzo miło korzysta się na iDSL-u z komputerowego katalogi
    > uczelnianej biblioteki w Lublinie.
    > Od paru minut ponawiam próby zassania samego logo ze strony. ;)
    > 51% [====================> ] 53,532 301.27B/s ETA 02:44

    A teraz to nie trzeba wykazać się anielską cierpliwością?

  • 279. Data: 2004-02-17 21:31:09
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to Bartosz 'Beerman' Mierzwiak posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@g...gimli.int.pl>

    > Coz mam skrajnie odmienne odczucia, to bylo 7 lat rzucania wszelkiej
    > konkurencji kłód pod nogi. Dobitnie o tym swiadcza wszelkie kary
    > (nieskuteczne oczywiscie) na TPSA nalozone.
    Kto chciał, ten zbudował Astera.
    Kto nie chciał, ten Chello oferował tylko w Stolicy i w Warszawie .

    > I dalej by nie wchodzila. ;> Gdyby nie ta konkurencja, na ktorą tak
    > psioczysz, ktora zaczela dawac cos wiecej niz zwykly dial-up.
    > Dopiero w obliczu straty klientow doczekismy sie lepszej oferty ze
    > strony TPSA. Z wieloletnim opoznieniem.
    Jaś - Vahanara tej konkurencyjnej oferty nie doczekał.