    From: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPNET - POL34
    Date: Tue, 17 Feb 2004 22:20:47 +0100
    <c0n7k6$ifj$1@atlantis.news.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <0t402fa86fi17ccn3e8%sal@hell.hell.pl>
    <P...@i...pl>
    <0t402fadb7i1e58n3e8%sal@hell.hell.pl>
    <c0okpu$mut$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1t402fd770i1e58n3e8%sal@hell.hell.pl>
    <P...@i...pl>
    <X...@1...110.122.80>
    <s...@o...man.torun.pl>
    <P...@f...xyz.lublin.pl>
    <c0qhtk$csl$1@inews.gazeta.pl> <c0sgsi$1fco$1@news.media4u.pl>
    <c0sjma$kmu$1@inews.gazeta.pl> <c0sk7f$1gcc$1@news.media4u.pl>
    <c0sl1p$q3r$1@inews.gazeta.pl> <s...@r...pl>
    <c0sr2t$nfg$1@inews.gazeta.pl> <s...@r...pl>
    <c0tsjk$qa4$1@inews.gazeta.pl> <s...@r...pl>

    On Tue, 17 Feb 2004, Marcin Markowski wrote:

    > Pewni na podobnych zasadach na jakich TPSA tnie komercyjny ruch MANow
    > lecacy przez zagranice.

    Nie tylko MAN-ów, to ja się dorzucę jeszcze ze sprawą awarii styku np.
    Netia-Polpak, chwilkę temu przez Polip temat też przechodził. Ruch między
    tymi sieciami poszedł zapasową trasą przez zagranicę. Wspaniale, wszystko
    gra, mtr przepiękny. No ale niestety, co z tego, jak NIE DAŁO SIĘ Z TEGO
    KORZYSTAĆ? Ja mam Polpak, kolega u którego mam skrzynkę z większością poczty
    ma Netię. I niestety, miałem dzień w plecy, bo się komuś uwidziało uwalać
    ten ruch na łączu zagranicznym. Po co, skoro i tak wiadomo, że _normalnie_
    i tak leci bezpośrednim stykiem, jak bozia Tepsa przykazała?

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/