  • Data: 2009-01-10 16:06:11
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ru <t...@g...com> wrote:
    > Wydaje mi się, że nikt nie stwierdził, że TPSA wprowadziła cenzurę,

    To ja chyba inny polip czytam. :)

    > a jedynie, iż taka "usługa" daje tę możliwość.

    BGP blackholing z jakim mamy tu do czynienia filtruje tylko jedno -
    docelowy adres IP. Są niszowo zaimplementowanie pomysły by filtrować
    IP:port. I to wszystko czym na razie dysponujemy. To się pewnie zmieni,
    ale jak na razie nasza wyobraźnia jest ograniczona tym, co potrafi wydajnie
    (i cenowo rozsądnie) robić krzem. Z pustego to nawet &tp - z całym swoim potencjałem
    - nie naleje.

    > Ot, chodzi o to, że WielkiBrat(tm) zyskał nowe narzędzie, czy coś podobnego.

    Czyli jakie? Podsłuchiwanie ruchu, którego nie ma?

    Chyba, że ja jakoś inaczej postrzegam Wielkiego Brata...

    > Zresztą - w dobie, gdy przechodzą jakieś magiczne ustawy o legalnych (bez nakazu)
    > włamach przez policję do komputerów prywatnych, albo ustawy w praktyce
    > delegalizujące Internet w Polsce (polecam czytać czasem
    > prawo.vagla.pl, jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się zapoznać) -
    > niepokój jest choć trochę uzasadniony. ;-)

    E tam. Vaglę znam osobiście i bardzo lubię. Ale ostatnio po prostu opowiada
    głupoty. Ja rozumiem, że jak się ma poczytnego bloga, to trzeba pisać
    często. Ale wypadałoby jednak zasięgnąć opinii "drugiej" strony. Tej
    technicznej, która z tym wszystkim ma codziennie do czynienia.

    > Ale to chyba dyskusja zdecydowanie nie na polip jest.

    Zdecydowanie. :)

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?