  • Data: 2009-01-10 19:57:52
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.01.2009, Tomasz Piłat <p...@i...pl> wroted:

    > Grzegorz! Błagam, bez takich porównań. Skupmy się na rzeczywistości,
    > która wygląda tak jak wygląda, niezależnie od tego co piszą
    > "tpsa-bashing-kids" :)

    To jest dobra analogia. Nie zabieraj się do obrony, bo nie atakuję.
    Odpowiadałem po Twoim liście tylko dlatego, że ten napisany przez ru
    na Google Groups jakoś nie dotarł do mojego serwera. Chodzi o to, że
    sformułowania "Wielkiemu Bratu przybyło nowe narzędzie" są bez sensu -
    narzędzia same w sobie nie mają intencji, młotka czy skalpela można
    użyć dobrze lub źle.

    > Mimo że nie pracuję w &tp, to mogę Ci zagwarantować, że to się nie stanie.

    Też tak myślę, ale nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby reagować na
    Wielkiego Brata, a nie ćwiczyć się w podejrzliwym wychwytywaniu
    wszelkich cech narzędzi które mogłyby potencjalnie, ewentualnie
    służyć komuś do niecnych celów - to się zasadniczo nazywa paranoja.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing