  • Data: 2009-01-10 15:23:24
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: ru <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 10, 3:00 pm, Tomasz Piłat <p...@i...pl> wrote:
    Miałem coś więcej się wtrącić, ale z racji iż niedawno wstałem (;->),
    może lepiej nie będę robił nic, z czego później miałbym się
    tłumaczyć. ;->

    Natomiast:
    > Pitolenie o cenzurze, uprawiane przez młodych gniewnych ;-) urodzonych
    > po 1989, rozpoczynających swoją karierę od 020/SDI/Neo pozwolę sobie
    > zostawić bez komentarza.
    Wydaje mi się, że nikt nie stwierdził, że TPSA wprowadziła cenzurę, a
    jedynie, iż taka "usługa" daje tę możliwość. Ot, chodzi o to, że
    WielkiBrat(tm) zyskał nowe narzędzie, czy coś podobnego. Zresztą - w
    dobie, gdy przechodzą jakieś magiczne ustawy o legalnych (bez nakazu)
    włamach przez policję do komputerów prywatnych, albo ustawy w praktyce
    delegalizujące Internet w Polsce (polecam czytać czasem
    prawo.vagla.pl, jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się zapoznać) -
    niepokój jest choć trochę uzasadniony. ;-)
    Ale to chyba dyskusja zdecydowanie nie na polip jest.

    Pozdrawiam,
    --
    ru