  • Data: 2009-07-28 09:29:20
    Temat: Re: TP SA i brak możliwości podłączenia
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szpital to nie jest studnia bez dna. Ma leczyć, ale leczyć w sensownych
    > kosztach.Państwowe szpitale olewają koszty działalności, bo i tak kiedyś
    > będzie zrobione oddłużenie, ale to offtopic.

    Ale koszty nie mogą być jedynym wyznacznikiem działalnosci a to się zdaje
    wymsknęło cytowanemu oficjelowi (akurat przez nieuwagę powiedział co
    naprawdę myśli).
    Takich pilnowczy to ja nie chcę z pensjami za moje podatki.
    U mnie w rodzinie jedna osoba ma cukrzycę.
    Leczeie nie jest dofinansowywane. Ale amputacja palców u nóg owszem.
    "Trzeci palec gratis" - mogła by sie ogłaszać chirurgia lokalnego szpitala.

    Jedna z partii lubiaca słowo "postęp" pragnie aby zapłodnienie in vitro było
    finansowane z budżetu.
    Jako bardzo pro socjalna partia i mająca na ustach frazesy walki o poprawę
    bytu najuboższych JAK ŚMIE WEJŚĆ NA MÓWNICĘ na wiecu wyborczym i spjrzeć
    ludziom w oczy. Żąda finansowania in vitro a nawet swego czasu finansowania
    środków antykoncepcyjnych gdy nie ma pieniędzy NA RATOWANIE ŻYCIA chorych na
    mukowiscydozę czy inne choroby. Chorują dzieci, które umrą bez podawania
    leku.
    I taki polityk (tej partii) śmie wogóle poruszac się w sferze publicznej ? Z
    takimi postulatami ?
    Tylko głupota społeczeństwa pozwala na to że nie jest on z takiej mównicy
    przegoniony batogami.
    Ale to faktycznie off topic. Nie mogłem się jednak powstrzymać gdy sobie to
    przypomnę.
    Czy naprawdę elektorat tej partii nie myśli ? Nie WIDZI co się dzieje ?
    Zgadza się z takimi poglądami a tu dzieci moga umrzeć ?
    I to jest OK ? Fajnie być zdrowym. Kazdemu życzę, ale trzeba być tumanem bez
    serca by takiego polityka i taką partię popierać.
    vari