  • Data: 2009-07-29 11:08:58
    Temat: Re: TP SA i brak możliwosci podlaczenia
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A sprawdzales w miare nowe oferty ?

    Owszem. Nawet czasem dzwonią.
    Ja lekcje odrobiłem i mówię im, ze owszem jestem otwarty na "nowe oferty"
    pod warunkiem, że ABONAMENT będzie niższy i będę mógł go mieć na firmę.
    Mówią, że czegoś takiego nie mają da mnie.
    No to trudno.
    Ja wiem że oni dążą do maksymalnych opłat stałych i są skłonni dac więcej
    niż obniżyć cenę.
    Ale mnie interesuje cena najbardziej.
    Mogą sobie nawet mi proponować darmowe rozmowy ale jeśli będzie droższy
    abonament to nie wezmę.
    Jak już pisałem w komórce mam pakiet minut i wyrabiam się na styk.
    Komórka jest niezbędna. Stacjonarny niekoniecznie.
    Skoro muszę mieć komórkę i BEZ DODATKOWYCH OPŁAT wykonuję sobie połączenia
    wychodzące to żadna dla mnie korzyść nawet darmowe impulsy w TP (a nie
    proponują nawet) jeśli abonament miał bym płacić więszy.
    Powtórzę: jednyna korzyść to niższy abonament.
    Jeśl TP mi tego zaoferować nie może to niech nie zawraca gitary.

    > No i dochodzimy do zgody: TPSA nie od dzis mowi ze klient musi placic
    > wysoki abonament zeby sie oplacalo.
    > Co za to dostanie jest wtorne.
    > A moze dostac juz dosc duzo.

    A ja nic nie chcę prócz tańszego abo.
    Wszystko już mam.
    Tak więc interesu ze mną i wielu podobnym nie zrobi.
    Dlatego maleje liczba abonentów TP.
    Ludzie podobnie jak ja, mają komórkę a w niej pakiet minut, który im
    wystarcza.
    Tak wiec żadne "danie wiecej" nikogo nie interesuje.
    Oni Z MUSU płacą abo bo chcą mieć internet.
    A tam gdzie mają alternatywę to żegnają TP.
    vari