  • 1. Data: 2006-11-21 22:25:12
    Temat: TP ATM - przeniesienie usługi
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    Witam , czy ktoś miał taki przypadek aby musiał przenieść łącze TP ATM i jak
    to u Was przebiegało - czasowo. W moim wypadku przeniesienie o 500 m ale
    lokalizacja biezaca nie moze byc posrednikiem, i widze ze nie bardzo to TP
    jest na reke .

    Moze macie jakies doswiadczenia w tym temacie ?

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik

  • 2. Data: 2006-11-22 07:56:27
    Temat: Re: TP ATM - przeniesienie usługi
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > to TP jest na reke .
    >
    > Moze macie jakies doswiadczenia w tym temacie ?

    Lepiej i pewnie taniej wyjdzei ci jak sobie sam światlowód na słupach
    zawiesisz, może nawet tesianych :))

    Lee

  • 3. Data: 2006-11-22 23:12:30
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    Wydawalo mi sie ze opisalem dosc precyzyjnie : nie moge brac pod uwage
    istnienia obecnej lokalizacji

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik

  • 4. Data: 2006-11-23 14:52:12
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Wydawalo mi sie ze opisalem dosc precyzyjnie : nie moge brac pod uwage
    > istnienia obecnej lokalizacji

    A w umowie nie pisze ile sobie zyczą za zmianę lokalizacji ? W każdej
    powinno pisac, a jak nie pisze to bierz telefon i dzwoń do swojego opiekuna
    to ci powie, wiedziałbyś to szybciej niż zadałeś pytanie na grupie. Niewiem
    czy ktokolwiek na grupie ci odpowie, bo przenoszenie DSLi, polpaków to
    jeszcze czasami sie robi, ale przy ATMie i umowie na 3 lata to trzeba
    decyzję mocno przemysleć zeby sie nie wpuścić w kanał.

    Zawsze możesz uciąć światlowód w kanalizacji czy na słupie przed
    lokalizacją, dospawać swój kawałek i przerzucuć tam gdzie chcesz (ale pewnie
    też nie oto ci chodzi).

    Lee

  • 5. Data: 2006-12-04 15:09:44
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    > A w umowie nie pisze ile sobie zyczą za zmianę lokalizacji ? W każdej

    nie pisza , ale juz orientacyjnie wiem , cennikowo 8 tys netto

> [...]
    > polpaków to jeszcze czasami sie robi, ale przy ATMie i umowie na 3 lata to
    > trzeba decyzję mocno przemysleć zeby sie nie wpuścić w kanał.

    tu nie mam nic do myslenia , niestety musi byc przeniesione, w nowa
    lokalizacje juz na stale , niestety rozmowy z TP maja jeden problem CZAS
    .... i nie wiem jak ich przycisnac , gdyz w moim wypadku okreslili czas 12
    miesiecy .

    > Zawsze możesz uciąć światlowód w kanalizacji czy na słupie przed
    > lokalizacją, dospawać swój kawałek i przerzucuć tam gdzie chcesz (ale
    > pewnie też nie oto ci chodzi).

    tez o tym mysle , problem z tym ze jest dorga po drodze i nie mozemy uzyskac
    zgody na przejscie nad i pod ulica , a TP jak by nie bylo ma swoje
    przejscia...

    Pozdrawiam:
    Karol Knapik
    k...@k...com.pl