  • 11. Data: 2009-12-16 15:36:01
    Temat: Re: TNK dekoder
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > nie bardzo, ten dekoder obsługuje system seca i jestem
    > pewien czy bloker mu pomoże.

    Bloker działa z tunerami WTV które też mają seca, powinien zadziałać z pace.

    > tak robili na początku z pionkami, ale na zmienionym
    > sofcie, poza tym nie można zmienić listy, a trochę się różni

    Soft musi być zmienieniony na jakiś z multicamem /były takie na pace/ bo
    oryginał przycina strumien tylko do swoich potrzeb już na wejściu.

  • 12. Data: 2009-12-17 08:38:45
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Kur... znowu pod górke.
    > A da sie go przerobic co by bez karty odbierał chociaz programy FTA?

    Kup sobie jakiegoś taniego, np. Opticum, i będziesz zadowolony. Bo odnoszę
    wrażenie że jesteś zbieraczem złomu, który za wszelką cenę chce tchnąć
    jeszcze życie w swoje eksponaty ;-)))

  • 13. Data: 2009-12-17 09:01:47
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kup sobie jakiegoś taniego, np. Opticum, i będziesz zadowolony. Bo odnoszę
    > wrażenie że jesteś zbieraczem złomu, który za wszelką cenę chce tchnąć
    > jeszcze życie w swoje eksponaty ;-)))

    Kurcze, nie jestem zbieraczem złomu ... ale ... faktycznie zostały mi jakies
    tam dekodery z czasów kiedy były urzywane.

    Z ostantniego czasu został mi pace po cyfrze, z okresu umowy z polsatem
    jakis echostar, mialem tez swojego do zabaw i nauki fergusona.
    Wszystko to zostało, co nie znaczy, że jestem zbieraczem - ot poprostu nie
    zutylizowałem w pore i lezy w piwnicy.
    A pytanie było czy z tych starych dekoderow da sie jeszcze cos zrobic -
    chyba normalne pytanie - co nie?

    Nawiasem mowiac to te oksponaty - 2 z trzech jakie posiadam - potrafią
    odbierać kanały FTA, wiec chyba nie zupełnie nieprzydatne eksponaty.

    Pozdrawiam
    zorka

  • 14. Data: 2009-12-17 10:07:50
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > A pytanie było czy z tych starych dekoderow da sie jeszcze cos zrobic -
    > chyba normalne pytanie - co nie?

    Bynajmniej nie, nie było normalne, gdyż w pytaniu zagadką pozostały TE
    dekodery.
    Zagadki tego typu jak;
    Z prędkością 60 km/h jedzie pociąg.
    Po jakim czasie dojedzie?
    są zbyt trudne jak na tę grupę. Przydałaby się informacja jaki to pociąg,
    bo pośpieszny dojedzie szybciej.

  • 15. Data: 2009-12-17 10:24:03
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:hgd0if$rs4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > Po jakim czasie dojedzie?
    > są zbyt trudne jak na tę grupę. Przydałaby się informacja jaki to pociąg,

    I czy na torach nie ma robót. Torowych robót.
    A pociąg taki: zielony z grafiti. :-)

    Pozdrowienia
    zorka

  • 16. Data: 2009-12-17 11:42:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
> [...]
    >

    > Nawiasem mowiac to te oksponaty - 2 z trzech jakie posiadam - potrafią
    > odbierać kanały FTA, wiec chyba nie zupełnie nieprzydatne eksponaty.

    widzisz to jest tak, klient idzie do punktu i cieszy się
    bo dostaje dekoder np. za 99 zł na własność.
    operator też się cieszy bo na tym przycina i ma problem
    z głowy, klientowi zostaje złom po rozwiązaniu umowy,
    bo lepiej kupić tani fta

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 17. Data: 2009-12-17 11:55:18
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

> [...]
    > operator też się cieszy bo na tym przycina i ma problem
    > z głowy, klientowi zostaje złom po rozwiązaniu umowy,

    Różnie to bywa.
    Ja miałem do wyboru kupić na własnośc za 49 zł
    albo dzierżawić przez 18 miesiecy płacąc po 10zł/miesiąc.
    Więc kupiłem. I został - leży w piwnicy, ale kosztował mnie 48 zł a nie
    189zł.

    pozdrawiam
    zorka

  • 18. Data: 2009-12-17 11:59:41
    Temat: Odp: TNK dekoder
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ja miałem do wyboru kupić na własnośc za 49 zł
    > albo dzierżawić przez 18 miesiecy płacąc po 10zł/miesiąc.
    > Więc kupiłem. I został - leży w piwnicy, ale kosztował mnie 48 zł a nie
    > 189zł.

    Wystawić na allegro jak Ci niepotrzebny i problem z głowy.
    Wielu chętnie kupi, Cyfra teraz daje drugą kartę gratis, więc drugi tuner
    będzie jak znalazł.

  • 19. Data: 2009-12-17 12:08:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
> [...]
    > albo dzierżawić przez 18 miesiecy płacąc po 10zł/miesiąc.
    > Więc kupiłem. I został - leży w piwnicy, ale kosztował mnie 48 zł a nie

    no tak, to wyszło taniej

  • 20. Data: 2009-12-19 17:47:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Dec 2009 11:07:50 +0100, "K.K."
    <z...@h...oraz.pl> wrote:

    >bo pośpieszny dojedzie szybciej.

    Niekoniecznie. Pośpiesznych już nie ma :-)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280