  • 1. Data: 2009-12-16 11:46:01
    Temat: N - pakiety tematyczne
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Co to znaczy pakiety tematycxzne w telewizji N? Nie moge odszukac wykazu
    tych pakietów.
    Czy np. HBO to tez paiekt tematyczny?

  • 2. Data: 2009-12-16 11:48:05
    Temat: Re: N - pakiety tematyczne
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 12:46:01 +0100, zorka napisał(a):

    > Co to znaczy pakiety tematycxzne w telewizji N? Nie moge odszukac wykazu
    > tych pakietów.

    Jest taka jedna tajna strona, www.n.pl
    Tylko nie mów nikomu!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-16 11:54:50
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Jest taka jedna tajna strona, www.n.pl
    > Tylko nie mów nikomu!!!!

    Dzieki
    Bardzo, bardzo głęboko ukryty jest wykaz co zawierają poszczególne kanały
    tematyczne.

    Pozdr
    zor

  • 4. Data: 2009-12-16 12:29:30
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > Dzieki
    > Bardzo, bardzo głęboko ukryty jest wykaz co zawierają poszczególne kanały
    > tematyczne.

    A guzik
    Jest tylko wykaz pakietów tematycznych (nazwy pakietów tematycznych). Nie ma
    wykazu co wchodzi w skład poszczegolnych pakietów tematycznych.
    Skad mam wiedzieć jakie programy zawiera np. pakiet o nazwie kultura nauka
    świat?

    Pozdr
    zor

  • 5. Data: 2009-12-16 12:39:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
> [...]
    > wykazu co wchodzi w skład poszczegolnych pakietów tematycznych.
    > Skad mam wiedzieć jakie programy zawiera np. pakiet o nazwie kultura nauka

    a tu co jest???

    http://n.pl/oferta/kanaly.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 6. Data: 2009-12-16 12:40:46
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 16-12-2009 o 13:29:30 zorka <ciapka@.wp.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A guzik
    > Jest tylko wykaz pakietów tematycznych (nazwy pakietów tematycznych).
    > Nie ma
    > wykazu co wchodzi w sk?ad poszczegolnych pakietów tematycznych.
    > Skad mam wiedzieae jakie programy zawiera np. pakiet o nazwie kultura
    > nauka
    > ?wiat?
    >
    > Pozdr
    > zor

    No jak nie, jak tak?
    http://n.pl/oferta/kanaly.html
    Klikając w nazwę kanału podświetlają się wchodzące w jego skład programy.

    Wkurwiające może być to, że jeśli przeglądarka nie wyświetla Flasha to
    faktycznie niewiele zobaczysz...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 7. Data: 2009-12-16 12:40:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 13:29:30 +0100, zorka napisał(a):

> [...]
    > wykazu co wchodzi w skład poszczegolnych pakietów tematycznych.
    > Skad mam wiedzieć jakie programy zawiera np. pakiet o nazwie kultura nauka

    Najczęstsze kłamstwo w internecie: "szukałem ale nie znalazłem"

    http://n.pl/oferta/oferta_n.html
    i klikasz "zobacz kanały"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-12-16 12:42:38
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > a tu co jest???
    >
    > http://n.pl/oferta/kanaly.html

    wow, wielkie dzieki. ale to zakamuflowane było. A powinno byc na pierwszej
    stronie.

  • 9. Data: 2009-12-16 12:48:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > wow, wielkie dzieki. ale to zakamuflowane było. A powinno byc na pierwszej
    > stronie.

    kiedyś było, ale widać mają ludzi co kochają flasha