  • Data: 2009-04-14 23:18:32
    Temat: Re: TME !!!
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko pisze:

    > I nie trzeba się martwić, że dysk padnie. Od jutra wrzucam na Usenet
    > swoje loginy i hasła. ;>

    Przecież nie od dzisiaj wiadomo, że Internet jest najlepszym miejscem na
    backupy, np. kodów źródłowych. Wystarczy, że udostępnisz swój kod światu
    (hasła kluczowe: GPL, Sourceforge), a i za 100 lat da się go wyszukać na
    dziesiątkach mirrorów, w dodatku w setkach zmienionych form. :-(
    No chyba że za 100 lat każdy będzie mieć zmirrorowany cały Internet na
    swoim lokalnym dysku. ;)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/