  • 21. Data: 2010-12-15 22:34:52
    Temat: Re: TIR-y na śniegu
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-15 22:30, Filip KK pisze:

    > Ty debilu, co mam Ci odpisać?

    W sumie to nic nie musisz :D

    --
    Karolek

  • 22. Data: 2010-12-15 22:49:21
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    ja nie rozumiem dlaczego na wyposażeniu obowiązkowym, tak jak gaśnica czy
    apteczka, np. od października do marca, tiry nie mogą mieć łańcuchów.
    nie może podjechać to zakłada i jedzie. a tak stoją po dwie doby w polu.

  • 23. Data: 2010-12-15 22:49:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 21:32:13 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    a jeździłeś w życiu amerykańcem?
    czy tylko pieprzysz z głowy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2010-12-15 23:34:35
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-15 17:41, Waldek Godel pisze:

    > to w końcu łysych czy regenerowanych?

    Sugerujesz, iż regenerowana opona jest wieczna i nie może być łysa?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 25. Data: 2010-12-15 23:38:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 23:34:35 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):

    > Sugerujesz, iż regenerowana opona jest wieczna i nie może być łysa?

    jak jest łysa, to już nie jest regenerowana, to znaczy już jest bez różnicy
    N razy regenerowanych też nie jest niczym złym, a wręcz normalnym - to
    absolutny standard.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2010-12-16 00:03:29
    Temat: Re: TIR-y na ?niegu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-15, <d...@o...pl> <d...@o...pl> wrote:

    > Obrazoburczo dla wiekszo?ci ?miem twierdziae, ?e za?nie?one drogi s? lepsze
    > od solnych dróg. W Bieszczadach, gdzie je 1/4 dzimy czesto, wszyscy ?miej? sie z
    > "turystów" ?ancuchowych - miejscowi (drogowi, nie GOPR-owcy) na ?ancuchach
    > prakt ycznie nie je?d?? :-)

    Z tych co będą twardzielami bez łańcuchów i Wam zablokują drogę do
    domu czy na zakręcie wyjadą na czołówkę też się będziecie śmiać?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2010-12-16 00:03:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2010 21:49:24 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 21:32:13 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    >a jeździłeś w życiu amerykańcem?
    >czy tylko pieprzysz z głowy?

    U nas przy takich lagodnych zjazdach nie ma drog hamujacych :-P

    J.

  • 28. Data: 2010-12-16 00:18:30
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    > temu koń czy krowa przeszła po polu i zrobiła ścieżkę tak później asfalt
    > wylali.

    Zwierzeta potrafią najkrótszą drogą trafić.
    Niektóre drogi prowadzone są tak, jak pijany sołtys do domu wracał.

  • 29. Data: 2010-12-16 05:12:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > jak jest łysa, to już nie jest regenerowana, to znaczy już jest bez
    > różnicy N razy regenerowanych też nie jest niczym złym, a wręcz
    > normalnym - to absolutny standard.

    Taki sam standard jak rozkraczone z powodu gejowych opon tiry.

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-12-16 08:13:39
    Od: rybak <b...@b...net>

    On Wed, 15 Dec 2010 22:49:21 +0100, "kor_nick" <c...@p...pl>
    wrote:

    >ja nie rozumiem dlaczego na wyposażeniu obowiązkowym, tak jak gaśnica czy
    >apteczka, np. od października do marca, tiry nie mogą mieć łańcuchów.
    >nie może podjechać to zakłada i jedzie. a tak stoją po dwie doby w polu.

    Odpowiedź na to pytanie dał jakiś kierowca tira wczoraj w tvn24.
    Powiedział mniej więcej coś takiego: "ja mam łańcuchy ale nie założę,
    bo w Polsce nie ma obowiązku jazdy na łańcuchach".

    rybak roberrto