  • Data: 2011-01-30 09:01:22
    Temat: Re: TI zrobiło kolejną promocję
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/01/2011 11:03 AM, Andgro wrote:

    > Pamiętam temat z mojej poprzedniej wizyty na forum miesiące temu.
    > Czy przez grzeczność nie odpisałeś im, że w tym czasie zdążyłeś użyć czegoś innego
    i zrobiłeś jeszcze 2 inne projekty?
    > :)

    Sprawa byla taka ze ten kit kosztuje US$149 + przesylka, TI w pazdzierniku wydalo kod
    ktory upowaznial uczestnikow konferencji (zorganizowanej przez TI) do zakupy za US$
    25 z wliczona przesylka. Ktos "pochwalil" sie kodem na internecie i ze spodziewanych
    kilkudziesieciu (no moze sto czy dwiescie sztuk) zrobily sie tysiace, jesli
    probowales to wtedy zamowic to pewnie wiesz co sie dzialo z ich sklepem internetowym.
    Mnie zajelo chyba 3 godziny zeby skompletowc zamowienie.

    Kilka dni pozniej dowiedzialem sie o co chodzi i szczerze mowiac spodiewalem sie ze
    TI po prostu sprawdzi zamowienia i skasuje tym co nie byli na liscie uczestnikow
    konferencji. Wyglada ze TI zamowil spora partie robotow i rozeslali to po swiecie
    prawdopodobnie dokladajac do tego "pare" dolarow.

    Uwazam ze w tej sytuacji nie ma co stroich fochow ze dlugo trwalo, osobiscie jestem
    im wdzieczny ze wysylaja i rozumiem ze nie byli przygotowani na tyle zamowien.

    Tomek