eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTDM, maly DL czy duzy DL ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 35

  • 21. Data: 2012-02-29 09:29:47
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/29/2012 11:24 AM, Kopyt wrote:
    >
    > Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.
    > zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco
    > sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal isc
    > lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow?
    >
    A to na gaźnikach? U mnie w KHI było to samo i ponoć to przez
    zestrojenie gaźników żeby spełniało Euro2, podkładki OIDP 0.5 czy 0.8mm
    pod iglice i dziura zniknęła a była coś w okolicach 4-4,5krpm, mocno
    irytujące.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 22. Data: 2012-02-29 09:37:16
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 28-02-2012 22:39, Ivam pisze:
    > Najwiecej w dwie osoby na autostradzie caly czas na czerwonym

    Oja! Ja bym od Ciebie motora nie kupił! :P
    Kacie Ty! :)

    --
    Pozdro
    Tadzik


  • 23. Data: 2012-02-29 10:24:54
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!


    Użytkownik "Niby Nic" <n...@o...pl> napisał...

    Ja co prawda mam co innego, ale na tym samym piecu...

    > - dziura w okolicach 3500-3800 obrotów (akurat tu gdzie się najczęściej
    > jeździ)

    Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.
    zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco
    sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal isc
    lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow?

    > - wycieki z popychacza sprzęgła

    Oj tak -- Japonczyk nie wszystko umi zrobic dobrze. Uklad sprzegla z
    nieoslonietym popychaczem przechodzacym obok zebatki zdawczej to chory
    pomysl.

    Pozdrawiam

    Pawel
    SVSZ i SC33'98



  • 24. Data: 2012-02-29 13:27:38
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!


    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > > Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.
    > > zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco
    > > sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal
    isc
    > > lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow?
    > >
    > U mnie w KHI było to samo i ponoć to przez
    > zestrojenie gaźników żeby spełniało Euro2, podkładki OIDP 0.5 czy 0.8mm
    > pod iglice i dziura zniknęła a była coś w okolicach 4-4,5krpm, mocno
    > irytujące.

    Nie, nie. Pisalem tu o tym kiedys. Nawet z Don Pedro sie ustawilem na jazde
    jego TL-em, zeby sprawdzic czy to moze wszystkie duze V od Suzuki tak maja.
    Przy 4krpm moj piec zaczynal dziwaczne wibracje jak by z ramy chcial wypasc,
    a kopa nie bylo czuc. Dopiero powyzej 5k zaczynalo sie zycie. Hamownia nic
    nie pokazala -- krzywe jak w ksiazce.

    Okazalo sie, ze przez zaslepione cycki do synchro przepustnic bierze lewe
    powietrze. To wystaczalo, zeby dla malych otwarc przepustnicy calosc
    chodzila marnie (hamownia to przepustnice na full, czyli na krzywych nie
    bylo widac). Zrobienie synchro i -- przede wszystkim -- zaslepienie tego
    porzadnie poprawilo prace zauwazalnie. Dziura znikla. Zabralem tu glos, bo
    byc moze ta dziura nadal jest tylko mniejsza. Nie zawadzi podrazyc, bo byc
    moze cos jeszcze poprawie.

    > A to na gaźnikach?

    Tylko mala SV byla na poczatku gaznikowa OIDP. Wszystkie duze V (TLS, TLR no
    i SV1K) od poczatku mialy wtrysk. Co nie znaczy , ze nie trzeba tego
    synchronizowac.

    Pawel



  • 25. Data: 2012-02-29 15:16:04
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "TaDzik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f4df1c4$0$1221$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Oja! Ja bym od Ciebie motora nie kupił! :P
    > Kacie Ty! :)

    Specjalnie na ten wyjazd wlalem lepszy olej, dodalem ceramizer i dosypalem
    pare magnetyzerow;)

    --
    pzdr:
    Ivam


  • 26. Data: 2012-02-29 19:57:08
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Ivam" napisal...

    > Opinie dot. spalania z neta mozna se w d. wsadzic.

    Brandzlujecie sie tym spalaniem jakby to mialo jakiekolwiek znaczenie.

    marvin
    tdm900


  • 27. Data: 2012-02-29 21:32:19
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "marvin" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jilvse$qec$...@m...internetia.pl...
    > Brandzlujecie sie tym spalaniem jakby to mialo jakiekolwiek znaczenie.

    Nie chodzi o spalanie, tylko o rozpowiadanie ewidentnych bzdur.

    --
    pzdr:
    Ivam


  • 28. Data: 2012-03-01 07:48:58
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-02-29 20:57, marvin pisze:
    > Uzytkownik "Ivam" napisal...
    >
    >> Opinie dot. spalania z neta mozna se w d. wsadzic.
    >
    > Brandzlujecie sie tym spalaniem jakby to mialo jakiekolwiek znaczenie.

    Jak jezdzisz wokol komina to nie ma
    Inaczej jak masz do zrobienia trase na kilka tys km...

    Norbi
    BLACK XX'03


  • 29. Data: 2012-03-01 09:10:35
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "Lukas" <l...@p...fm>

    Witajcie,

    Boniek napisał:

    > U mnie w TDM trzymając się w przedziale 140-160km/h z plecaczkiem, 3
    > załadowanymi po brzegi kuframi i tankbagiem wychodziło ok 7l/100km.
    > Na włoskich przełęczach schodziłem do 4,6/100, ale żeby 3,6? Nie wierzę.

    Za chwilkę rozpocznę czwarty sezon na TDM900 i musze potwierdzić to co
    napisał Boniek!
    Generalnie TDM pali mało ale bez przesady. Normalne latanie miasto + trasa
    przy przelotowej do 120 -140 to jakieś minimum 5,5L do 7L, wszystko zależy
    od manetki.
    Trasa to inna bajka, mój na autostradzie solo - trasa 800 km, przelotowa
    140-150km/h - spalanie 6L. Myślę, że to dobry wynik.

    > Co do dystansu, można przejechać i 1000 spokojnie. Dupa nie odpadnie :)
    >
    Potwierdzam!
    Jeszcze z zalet - TDM to bardzo wygodny motocykl, idealny na nasze
    rozpierdolone drogi a do tego rewelacyjnie hamuje!

    Pozdr
    Lukas

    TDM900




  • 30. Data: 2012-03-01 09:20:14
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "Lukas" <l...@p...fm>

    Hej,
    przypomniałem sobie jakie ma zalety DL... ma rewelacyjne Handbary, które
    można bardzo szybko przerobic i idealnie pasują do TDM900 :)
    Wiecej zalet nie znam!

    Pozdr
    Lukas
    TDM900


strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: