-
21. Data: 2012-02-29 09:29:47
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: AZ <a...@g...com>
On 02/29/2012 11:24 AM, Kopyt wrote:
>
> Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.
> zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco
> sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal isc
> lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow?
>
A to na gaźnikach? U mnie w KHI było to samo i ponoć to przez
zestrojenie gaźników żeby spełniało Euro2, podkładki OIDP 0.5 czy 0.8mm
pod iglice i dziura zniknęła a była coś w okolicach 4-4,5krpm, mocno
irytujące.
--
Artur
ZZR 1200
-
22. Data: 2012-02-29 09:37:16
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: TaDzik <t...@B...pl>
W dniu 28-02-2012 22:39, Ivam pisze:
> Najwiecej w dwie osoby na autostradzie caly czas na czerwonym
Oja! Ja bym od Ciebie motora nie kupił! :P
Kacie Ty! :)
--
Pozdro
Tadzik
-
23. Data: 2012-02-29 10:24:54
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
Cze!
Użytkownik "Niby Nic" <n...@o...pl> napisał...
Ja co prawda mam co innego, ale na tym samym piecu...
> - dziura w okolicach 3500-3800 obrotów (akurat tu gdzie się najczęściej
> jeździ)
Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.
zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco
sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal isc
lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow?
> - wycieki z popychacza sprzęgła
Oj tak -- Japonczyk nie wszystko umi zrobic dobrze. Uklad sprzegla z
nieoslonietym popychaczem przechodzacym obok zebatki zdawczej to chory
pomysl.
Pozdrawiam
Pawel
SVSZ i SC33'98
-
24. Data: 2012-02-29 13:27:38
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
Cze!
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał
> > Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.
> > zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco
> > sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal
isc
> > lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow?
> >
> U mnie w KHI było to samo i ponoć to przez
> zestrojenie gaźników żeby spełniało Euro2, podkładki OIDP 0.5 czy 0.8mm
> pod iglice i dziura zniknęła a była coś w okolicach 4-4,5krpm, mocno
> irytujące.
Nie, nie. Pisalem tu o tym kiedys. Nawet z Don Pedro sie ustawilem na jazde
jego TL-em, zeby sprawdzic czy to moze wszystkie duze V od Suzuki tak maja.
Przy 4krpm moj piec zaczynal dziwaczne wibracje jak by z ramy chcial wypasc,
a kopa nie bylo czuc. Dopiero powyzej 5k zaczynalo sie zycie. Hamownia nic
nie pokazala -- krzywe jak w ksiazce.
Okazalo sie, ze przez zaslepione cycki do synchro przepustnic bierze lewe
powietrze. To wystaczalo, zeby dla malych otwarc przepustnicy calosc
chodzila marnie (hamownia to przepustnice na full, czyli na krzywych nie
bylo widac). Zrobienie synchro i -- przede wszystkim -- zaslepienie tego
porzadnie poprawilo prace zauwazalnie. Dziura znikla. Zabralem tu glos, bo
byc moze ta dziura nadal jest tylko mniejsza. Nie zawadzi podrazyc, bo byc
moze cos jeszcze poprawie.
> A to na gaźnikach?
Tylko mala SV byla na poczatku gaznikowa OIDP. Wszystkie duze V (TLS, TLR no
i SV1K) od poczatku mialy wtrysk. Co nie znaczy , ze nie trzeba tego
synchronizowac.
Pawel
-
25. Data: 2012-02-29 15:16:04
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: "Ivam" <f...@p...fm>
Użytkownik "TaDzik" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4f4df1c4$0$1221$6...@n...neostrada
.pl...
> Oja! Ja bym od Ciebie motora nie kupił! :P
> Kacie Ty! :)
Specjalnie na ten wyjazd wlalem lepszy olej, dodalem ceramizer i dosypalem
pare magnetyzerow;)
--
pzdr:
Ivam
-
26. Data: 2012-02-29 19:57:08
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: "marvin" <m...@w...pl>
Uzytkownik "Ivam" napisal...
> Opinie dot. spalania z neta mozna se w d. wsadzic.
Brandzlujecie sie tym spalaniem jakby to mialo jakiekolwiek znaczenie.
marvin
tdm900
-
27. Data: 2012-02-29 21:32:19
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: "Ivam" <f...@p...fm>
Użytkownik "marvin" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jilvse$qec$...@m...internetia.pl...
> Brandzlujecie sie tym spalaniem jakby to mialo jakiekolwiek znaczenie.
Nie chodzi o spalanie, tylko o rozpowiadanie ewidentnych bzdur.
--
pzdr:
Ivam
-
28. Data: 2012-03-01 07:48:58
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2012-02-29 20:57, marvin pisze:
> Uzytkownik "Ivam" napisal...
>
>> Opinie dot. spalania z neta mozna se w d. wsadzic.
>
> Brandzlujecie sie tym spalaniem jakby to mialo jakiekolwiek znaczenie.
Jak jezdzisz wokol komina to nie ma
Inaczej jak masz do zrobienia trase na kilka tys km...
Norbi
BLACK XX'03
-
29. Data: 2012-03-01 09:10:35
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: "Lukas" <l...@p...fm>
Witajcie,
Boniek napisał:
> U mnie w TDM trzymając się w przedziale 140-160km/h z plecaczkiem, 3
> załadowanymi po brzegi kuframi i tankbagiem wychodziło ok 7l/100km.
> Na włoskich przełęczach schodziłem do 4,6/100, ale żeby 3,6? Nie wierzę.
Za chwilkę rozpocznę czwarty sezon na TDM900 i musze potwierdzić to co
napisał Boniek!
Generalnie TDM pali mało ale bez przesady. Normalne latanie miasto + trasa
przy przelotowej do 120 -140 to jakieś minimum 5,5L do 7L, wszystko zależy
od manetki.
Trasa to inna bajka, mój na autostradzie solo - trasa 800 km, przelotowa
140-150km/h - spalanie 6L. Myślę, że to dobry wynik.
> Co do dystansu, można przejechać i 1000 spokojnie. Dupa nie odpadnie :)
>
Potwierdzam!
Jeszcze z zalet - TDM to bardzo wygodny motocykl, idealny na nasze
rozpierdolone drogi a do tego rewelacyjnie hamuje!
Pozdr
Lukas
TDM900
-
30. Data: 2012-03-01 09:20:14
Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
Od: "Lukas" <l...@p...fm>
Hej,
przypomniałem sobie jakie ma zalety DL... ma rewelacyjne Handbary, które
można bardzo szybko przerobic i idealnie pasują do TDM900 :)
Wiecej zalet nie znam!
Pozdr
Lukas
TDM900