eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTDM, maly DL czy duzy DL ?Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mail
    From: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 14:27:38 +0100
    Organization: Warsaw University of Technology
    Lines: 39
    Message-ID: <jil4sv$oed$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    References: <jiaa2o$bmh$1@pippin.nask.net.pl> <jij0qf$t8e$1@node2.news.atman.pl>
    <jikq6c$lk3$1@julia.coi.pw.edu.pl> <jikr6b$oiq$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: format547.ire.pw.edu.pl
    X-Trace: julia.coi.pw.edu.pl 1330517727 25037 194.29.163.133 (29 Feb 2012 12:15:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@p...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Feb 2012 12:15:27 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    X-Priority: 3
    X-Antivirus: avast! (VPS 120229-0, 2012-02-29), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:650567
    [ ukryj nagłówki ]

    Cze!


    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > > Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.
    > > zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco
    > > sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal
    isc
    > > lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow?
    > >
    > U mnie w KHI było to samo i ponoć to przez
    > zestrojenie gaźników żeby spełniało Euro2, podkładki OIDP 0.5 czy 0.8mm
    > pod iglice i dziura zniknęła a była coś w okolicach 4-4,5krpm, mocno
    > irytujące.

    Nie, nie. Pisalem tu o tym kiedys. Nawet z Don Pedro sie ustawilem na jazde
    jego TL-em, zeby sprawdzic czy to moze wszystkie duze V od Suzuki tak maja.
    Przy 4krpm moj piec zaczynal dziwaczne wibracje jak by z ramy chcial wypasc,
    a kopa nie bylo czuc. Dopiero powyzej 5k zaczynalo sie zycie. Hamownia nic
    nie pokazala -- krzywe jak w ksiazce.

    Okazalo sie, ze przez zaslepione cycki do synchro przepustnic bierze lewe
    powietrze. To wystaczalo, zeby dla malych otwarc przepustnicy calosc
    chodzila marnie (hamownia to przepustnice na full, czyli na krzywych nie
    bylo widac). Zrobienie synchro i -- przede wszystkim -- zaslepienie tego
    porzadnie poprawilo prace zauwazalnie. Dziura znikla. Zabralem tu glos, bo
    byc moze ta dziura nadal jest tylko mniejsza. Nie zawadzi podrazyc, bo byc
    moze cos jeszcze poprawie.

    > A to na gaźnikach?

    Tylko mala SV byla na poczatku gaznikowa OIDP. Wszystkie duze V (TLS, TLR no
    i SV1K) od poczatku mialy wtrysk. Co nie znaczy , ze nie trzeba tego
    synchronizowac.

    Pawel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: