  • 1. Data: 2012-02-20 13:19:14
    Temat: Olej Liqui Moly - sklep motocyklowy vs. samochodowy
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Dzisiaj szukałem syntetyka Liqui Moly 10W50 w różnych sklepach w okolicy.

    Ot, taka ciekawostka w przypadku opakowania 5L.

    Sklepy motocyklowe:

    - od 220 do 250 PLN.

    Sklepy samochodowe:

    - od 155 do 190 PLN

    Ciekawe, prawda?

    Chyba jednak warto przed zakupnem w prawdziwym sklepie dla bajkerów
    rozejrzeć się po normalnych sklepach :)

    --
    Drzewo
    http://www.moto-opinie.info

  • 2. Data: 2012-02-20 13:26:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-20 14:19, Drzewo pisze:

    > Chyba jednak warto przed zakupnem w prawdziwym sklepie dla bajkerów
    > rozejrzeć się po normalnych sklepach :)

    od oleju kupionego w zlym sklepie rozpenknie Ci silnik

    pozdr
    newrom

  • 3. Data: 2012-02-20 13:34:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 02:26 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > od oleju kupionego w zlym sklepie rozpenknie Ci silnik

    Potwierdzam!!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-02-20 13:36:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-20 14:34, AZ pisze:

    > Potwierdzam!!

    Ty czy brat szwagra zony tescia wujka kolegi ojca brata ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam?

  • 5. Data: 2012-02-20 13:43:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 02:36 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Ty czy brat szwagra zony tescia wujka kolegi ojca brata ?

    Tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200