  • 11. Data: 2009-08-07 11:35:04
    Temat: Re: TDM 850 vs B12 S
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    news:h5h2r4$6h4$1@news.onet.pl...

    > Byc moze, ze sie jeblem

    To niemoszliwe ;)

    > i iks akurat tez w serii ma, nie zmienia to faktu, ze to wyjatek od reguly
    > a nie standard.

    Tak czy tak, centralka jest zla ;) gdyz albowiem obniza przeswit a do tego
    potrafi zaszurac, np na nierownym winklu, szybciej niz podnozki.

    PeeS Ide na kawe, Miki odparowuje u Szauka ;) Acha: sorki, Tajtusie, jesli
    zostawilem za duzo ale nie wiedzialem co wyciac.

    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-08-07 12:18:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 11:51:18 +0200, kocyk napisał(a):

    > Zapomniales za to wymienic powazniejszych i
    > prawdziwych wad tego motocykla.

    Dawaj je tutaj - sam się zastanawiam m.in. nad większym banditem, więc z
    ciekawością poczytam o wadach zauważonych przez praktyków.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2009-08-07 12:23:58
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Seba wrote:

    > Dawaj je tutaj - sam się zastanawiam m.in. nad większym banditem, więc z
    > ciekawością poczytam o wadach zauważonych przez praktyków.

    W zastosowanie turystycznym dla mnie najwieksza wada byl fakt, ze caly
    bagaz, 3 kufry, mialy srodek ciezkosci za tylna osia motocykla. Do
    turystyki solo - tak, we dwojke - sa lepsze motocykle. To byl zreszta
    powod zmiany w moim przypadku. Zdecydowanie nie jest to tez podrozne
    enduro, tylko conajwyzej podrozne supermoto. Dodatkowo motocykl jest
    dosc malo uroczy, estetom moze to robic roznice.
    K.14.

  • 14. Data: 2009-08-07 12:27:27
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 14:23:58 +0200, kocyk napisał(a):
    > Zdecydowanie nie jest to tez podrozne
    > enduro, tylko conajwyzej podrozne supermoto.

    Na jakie spalanie trzeba się przygotować?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2009-08-07 12:32:24
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Ok prawie o wszystkim bylo ale jako fan TDM w kazdej odslonie dopisze
    jeszcze jedno: swiatla w Bandicie (szczegolnie w S) to jest zart jakis
    chyba. Bandit jest fajny, silnik daje fajne poczucie "Ze sie da" ale
    zawias (a szczegolnie w porownaniu do TDM) za czesto jak dla mnie daje
    znac "ze wiecej sie nie da" i zamiast leciec winkle na szybko to sie
    leci na kwadratowo bo w luku bedzie bujane a potem trzeba te Nm gonic
    zeby dogonic reszte. Centralna podstawka i koniecznosc posiadania tejze
    to mit jakis. Mialem 3VD bez podstawki i na bocznej smarowalem lancuch w
    pojedynke bez pchania motocykla po garazu. Da sie:) I tak jak juz nizej
    napisano - podstawka zmniejsza przeswit co w motocyklu w ktorym mozna
    przytrzec tlumik w zakrecie (pisze o 3vd) bez gleby jest grzechem
    okrutnym. poza tym - TDM jest mniej popularna co dla niektorych stanowi
    duza zalete:)
    PS. Sucha miska jest super:)
    PS2. Tak wiem jestem fanboyem TDM:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 16. Data: 2009-08-07 12:32:38
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Seba wrote:

    > Na jakie spalanie trzeba się przygotować?

    5-7, gdzie 5 to jazda turystyczna (130-140) przelotowa, 7 to lojenie po
    winklach. Srednio okolo 6, dalsze wyjazdy przyjmowalem 5,5.
    Kurde, ale to bylo fajnie jak koza tak malo palila, teraz sie boje
    przeliczac:)
    A, jeszcze mi sie cos przypomnialo, owiewka jest dosc szczatkowa, wiec
    jazda powyzej 150 jest dosc meczaca, nawet z wyzsza szyba, chyba, ze
    ktos jest niezbyt wysoki. No ale to z definicji nie jest motocykl do
    zapierdalania.
    K.14.

  • 17. Data: 2009-08-07 12:37:43
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 14:32:38 +0200, kocyk napisał(a):

    > 5-7, gdzie 5 to jazda turystyczna (130-140) przelotowa, 7 to lojenie po
    > winklach. Srednio okolo 6, dalsze wyjazdy przyjmowalem 5,5.

    To widzę dramatu nie ma - spalanie podobne jak w moim FZS 600 (5-6). W
    mieście w 6/7 się zmieszczę? Pyatm, bo gdzieniegdzie wyczytałem że
    większy bandit potrafi wchłonąć jakieś pokaźne dawki paliwa np. podczas
    standardowej jazdy po mieście - a u mnie to główne pole eksploatacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2009-08-07 12:58:07
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Seba wrote:

> [...]
    > większy bandit potrafi wchłonąć jakieś pokaźne dawki paliwa np. podczas
    > standardowej jazdy po mieście - a u mnie to główne pole eksploatacji.

    Poczekaj, czy ty pytasz o spalanie tdm czy b12?
    K.14.

  • 19. Data: 2009-08-07 13:01:02
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 14:58:07 +0200, kocyk napisał(a):

    > Poczekaj, czy ty pytasz o spalanie tdm czy b12?

    b12/12,5 - toć od jego wad wyszliśmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.