  • Data: 2009-08-07 21:16:52
    Temat: Re: TDM 850 vs B12 S
    Od: zbyhoo <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W ten sposob wiekszosc wad mozna przetlumaczyc jako zalety. BTW: zgadnij na
    > co najczesciej narzekaja uzyszkodnicy Busy ;)

    Zgadzam sie, ze heble B12 w pierwszym odczuciu rozczarowuja.
    Spodziewalem sie wiecej po takich rozbudowanych zaciskach :-) Faktem
    jest jednak, ze do codziennej jazdy wystarczaja - po zaakceptowaniu
    koniecznosci mocniejszego - w porownaniu do hebli R1/FZS/TDM 900 i
    pochodnych - wciskania klamki. Ale - Rychoo pisze o TDM ok. 2000, a
    ten rocznik i 2001 to ciagle 4TX czyli heble jakby podobne do XJ
    Diversion. Stad podtrzymuje swoja opinie o podobnych mozliwosciach
    tego ukladu do B12.

    > Pytanie pochodzilo od kolegi ktory przesiada sie z  glebogryzarki (uwaga:
    > szarpiacego SINGLA) celem poszukania funu na asfalcie. Nie bylo nic o
    > turystyce.

    A jednak bylo: "ma sluzyc do jazdy na codzien po okolicy , oraz od
    czasu do czasu
    skoczyc gdzies dalej , czasem troszke pocwiczyc na winklach".
    Zauwaz, ze fun na asfalcie wymieniony jest na koncu. Domniemywac mozna
    zatem, ze cechy uzytkowe i turystyczne pytajnik stawia ponad
    winklowanie.

    > Strasznie fajnie ze jestes zadowolony z B12 jednak (dla mnie) ten motocykl
    > jest przyciezkawy, dosc slaby zawieszeniowo i nie najlepiej hamuje, w
    > POROWNANIU z TDM.

    Uwazam, ze stosunek ceny do walorow uzytkowych jest calkiem zdrowy.
    Fakt - masa to glowna wada, potrafi nauczyc pokory. Choc jak sie
    przejechalem HD Electra Ultra Classic to zrozumialem, ze duza masa nie
    musi byc zla

    > Wedle eksploatacji: nie kazdy dlubie sam. Dostepnosc do wymian i regulacji
    > jest problemem serwisu, klient placi okreslona stawke. Nie wazne jaki
    > sprzet. Wole placic rzadziej.

    A ja czasem wole nie zaplacic wcale, tylko zrobic w garazu samemu,
    majac kilka prostych narzedzi. W kieszeni mam ze dwie stowy i ide
    polatac - dodatkowe 700 km za kilka godzin samodzielnej pracy. Kazdy
    sam wybiera.

    > Reasumujac: dostarczamy opinii - im wiecej tym lepiej. Kolega "Ryhooo" sobie
    > wybierze sam bo to on bedzie tym jezdzil.

    Otoz to. Zdrowka :-)

    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    SHL i MZ TS czekaja - no to se jeszcze poczekaja :-)
    Olkusz/Dabrowa Gornicza