  • Data: 2009-08-07 23:47:51
    Temat: Re: TDM 850 vs B12 S
    Od: zbyhoo <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sie, 14:18, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Dawaj je tutaj - sam się zastanawiam m.in. nad większym banditem, więc z
    > ciekawością poczytam o wadach zauważonych przez praktyków.

    Z punktu widzenia zwyczajnej, codziennej jazdy z A do B - trasa
    (jedno-, czasem kilkudniowe wypady po kilkaset km, raz do roku
    wakacyjny wyjazd typu 2-3kkm), troche miasto:

    - ciezkawy jest bez dwoch zdan, szczegolnie jak sie z 600-ki
    przesiasc, gdy juz ruszysz to jest ok, manewry na poczatku nie sa
    latwe, nie daj Panie zatrzymac sie w przechyleniu majac krotkie
    nogi...
    - soczewki i odblysniki w reflektorze szybko pokrywaja sie kurzem, raz
    czyscilem i znow osiada, slabiutkie swiatla do jazdy noca
    - od takich hamulcow oczekuje sie wiecej, B12 wymaga raczej silnej
    reki, do sportu bankowo sie nie nadaja, nigdy nie sprawdze bo to nie
    motocykl sportowy, mozna probowac oplotu, ponoc poprawia sie
    dozowalnosc, ale hamuja i to calkiem skutecznie
    - brak litosci dla kiepskiej jakosci napedow
    - wrazliwosc fajek swiec na wode, nie wiem po cholere zrobili otworki
    w oslonkach, trzeba je zakleic
    - trza wciskac w zakret, ale to raczej typowe zachowanie przy szerokim
    kapciu z tylu
    - duzy olejak wiec wrazliwy na rozgrzewanie, chlodna pora na zimno
    pracuje nierowno, to nie wtrysk, no i ssanie precyzyjnie trzeba
    dozowac

    O zaletach nie ma co pisać, Kocyk moglby mnie poprawiac twierdzac, ze
    takowych brak ;-)
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    SHL i MZ TS czekaja - no to se jeszcze poczekaja :-)
    Olkusz/Dabrowa Gornicza