    From: "Desoft" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TDA5051A - ktoś walczył ?
    Date: Thu, 5 Mar 2009 07:17:02 +0100

    > cisnie się wiec pytanie "to po [censored] wciąż to cholerstwo produkują ?"
    > :) z poziomem sygnału raczej kłopotu nie bedzie, klient ma własne trafo na
    > swoj uzytek, więc nigdzie poza budynek smieci nie wyjdą.

    Poziom sygnału określają jakieś normy. Kabel energetyczny też może być
    anteną.
    Jeżeli klient ma własne trafo, to jakiś przemysłowy teren?
    Ja robiłem próby na terenie przemysłowym z wynikiem zupełnie negatywnym.

    > czego więc uzyc do transmisji przez siec ? inne media niestety odpadają,
    > temat był kopany dość intensywnie.

    Można użyć tego układu, on nie odpowiada za transmisję. Im wolniejsza
    transmisja tym pewniejsze połączenie. A może nadawać i odbierać tylko w
    okresach kiedy napięcie sieci schodzi do zera?
    Poczytaj o protokole X10. (www.x10.pl)

    --
    Desoft