  • Data: 2009-03-04 18:55:25
    Temat: Re: TDA5051A - ktoś walczył ?
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Desoft" <d...@i...pl> wrote in message
    news:gol6ph$55n$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ten typ transmisji to raczej porażka. Może działać w pewnych warunkach.
    > Nie budowałem takiego urządzenia ale testowałem zakupione gdzieś tam.
    > Łączność była jak były włożone do jednego gniazdka, przy odległości 20m
    > już nie działało. Testowane na hali przemysłowej.
    > Czytałem raporty z testów tego układu. Jakość połączenia zależała nawet od
    > stanu linii energetycznej. Transmisja w domku jednorodzinnym nie była
    > dostępna w każdym pomieszczeniu. I też ważne: w zależności od pory dnia
    > (obciążenia sieci) transmisja była lepsza lub gorsza.
> [...]

    cisnie się wiec pytanie "to po [censored] wciąż to cholerstwo produkują ?"
    :) z poziomem sygnału raczej kłopotu nie bedzie, klient ma własne trafo na
    swoj uzytek, więc nigdzie poza budynek smieci nie wyjdą.

    czego więc uzyc do transmisji przez siec ? inne media niestety odpadają,
    temat był kopany dość intensywnie.

    @