  • 11. Data: 2011-11-09 10:06:05
    Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek." napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał

    >No to wszystko jasne. Teraz panuje taka moda, że jak coś jest online,
    >to jesteś dopieszczany i dostaniesz kurierem (przesyłkę, nie po
    >łbie).
    >Jak rozmawiasz z pracownikiem, to musisz dopłacić i wtedy też
    >dostajesz po głowie, bo to przecież głowa boli jak się ich słucha.
    >Opłata jest pewnie za to, że gdy nagada ci głupot a ty je nagrasz i
    >udowodnisz, to będą mieli kasę (tę twoją) na odkręcenie sprawy i
    >ewentualną kolejną "darmową" przesyłkę, itp.

    Oplata jest raczej za to ze taki konsultant jest drogi.
    Gada, gada, a efektu z tego nie ma.

    I teraz nie wiem - czy to taka "akcja promocyjna" zeby zniechecic
    ludzi do zajmowania drogiego konsultanta, czy wewnetrzne rozliczenia
    dzialow - ktos chce sie wykazac ile to jego telemarketing zarabia, i
    te 15 zl jest mu bardzo potrzebne.

    J.

  • 12. Data: 2011-11-09 10:09:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-11-2011 o 11:06:05 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Oplata jest raczej za to ze taki konsultant jest drogi.
    > Gada, gada, a efektu z tego nie ma.

    To dopiero dużą dodatkową opłatę wprowadzą za konsultanta w salonie, bo
    gada, gada, przechodzi do rękoczynów, kręci się na niewygodnym stołku,
    poci się, a efektu z tego też nie ma :D

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 13. Data: 2011-11-09 10:47:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał(a):

    >To dopiero dużą dodatkową opłatę wprowadzą za konsultanta w salonie,
    >bo gada, gada, przechodzi do rękoczynów, kręci się na niewygodnym
    >stołku, poci się, a efektu z tego też nie ma :D

    Jest drobna roznica - do salonu przychodzi czlowiek ktory zasadniczo
    chce kupic. Wystarczy go nie zniechecic ... albo zachecic do wiekszych
    oplat.
    Telemarketer dzwoni po ludziach ktorzy zasadniczo nie chca kupic.
    Stad roznica w efektywnosci pracy.

    Oczywiscie sprzedawca w salonie jest drozszy o sam koszt
    reprezentacyjnego salonu, reklamy itp.

    Przy czym jesli pamietasz - kasy w salonach podnajeto i klient
    prowizje placil (placi nadal ?).
    Kolejne promocje nawoluja do samodzielnej obslugi przez internet, wiec
    i pracownicy salonow na wylocie sa.
    A sporo punktow sprzedazy jest niefirmowych i sie rozliczaja na
    jakiejs tam prowizji.

    We wroclawiu juz np nie kupisz biletow tramwajowych i autobusowych w
    kiosku. Poklocili sie o pieniadze.

    J.

  • 14. Data: 2011-11-10 22:00:36
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Dam znać jak dojdą papiery i telefon.

    Telefon z umową dotarł, opałata za przesyłkę wyparowała.
    Stąd tak jak pisał Maciek - konsultant kosztuje, a guzik z niego jest.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 15. Data: 2011-11-14 06:47:12
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 08-11-2011 o 17:10:00 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >To coś się zmieniło? Bo wysokość abonamentu owszem jest zawsze ważna, ale
    >bardzo ważne jest terminowość regulowania rachunków.

    To Tobie się tak wydaje. Z punktu widzenia operatora zdecydowanie ważniejsze
    jest ile masz połączeń przychodzących z poza własnej sieci, na których
    najlepiej zarabia.
    Takie parametry jak terminowość, staż w sieci, itp. są ważne, ale mają
    niższy priorytet niż koszt rachunków i liczba połączeń przychodzących, z
    kórych
    operator ma konkretny przychód.

    >Myślę, że kilkuletni abonent z małym abonamencikiem, jest ważniejszym
    >klientem od tego kilkumiesięcznego z wielkim abonamentem,

    Myśleć tak masz prawo, ale może uzasadnisz dlaczego dochodzisz do takich
    wniosków? ;-)
    Jeżeli abonent placi co miesiąc te kilkanaście złotych od lat, to
    najwyraźniej więcej płacić nie ma zamiaru. Te kilkanaście złotych pokrywa
    pewnie zaledwie koszt utrzymania tego klienta, dochód zapewne oscyluje w
    okolicach zera (chyba, że ma dużo rozmów przychodzących).
    Dlaczego taki klient ma być ważniejszy niż ten który płaci abonament
    kilkukrotnie wyższy i zapewne generuje większy ruch przychodzący?
    To nie jest klub, tylko biznes i hołubiony jest ten klient, który więcej
    płaci (lub przynosi dochodu) lub może płacić w dalszej perspektywie.

    >co sobie wziął
    >smartfona wart 2.5tyś za złotówkę.

    Ten smartfon operatora nie kosztuje 2,5tys., a nawet gdyby, to będzie z
    nawiązką spłacony przez abonenta. Ten klient płacący kilkanaście złotych,
    też dostanie telefon "za złotówkę" proporcjonalnie mniej warty od tego
    smartfona.