eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmT-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
    Date: Mon, 14 Nov 2011 07:47:12 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <j9qdja$v3h$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j995d1$sdk$1@news.onet.pl> <j9b5c8$qfa$2@news.onet.pl>
    <j9bk8q$p8s$1@news.onet.pl> <o...@p...home>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-9-241.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1321253290 31857 178.36.9.241 (14 Nov 2011 06:48:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Nov 2011 06:48:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Antivirus: avast! (VPS 111113-2, 2011-11-13), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1020505
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.v4mya7w813q3bq@piotr-komputer.home...
    Dnia 08-11-2011 o 17:10:00 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):


    >To coś się zmieniło? Bo wysokość abonamentu owszem jest zawsze ważna, ale
    >bardzo ważne jest terminowość regulowania rachunków.

    To Tobie się tak wydaje. Z punktu widzenia operatora zdecydowanie ważniejsze
    jest ile masz połączeń przychodzących z poza własnej sieci, na których
    najlepiej zarabia.
    Takie parametry jak terminowość, staż w sieci, itp. są ważne, ale mają
    niższy priorytet niż koszt rachunków i liczba połączeń przychodzących, z
    kórych
    operator ma konkretny przychód.


    >Myślę, że kilkuletni abonent z małym abonamencikiem, jest ważniejszym
    >klientem od tego kilkumiesięcznego z wielkim abonamentem,

    Myśleć tak masz prawo, ale może uzasadnisz dlaczego dochodzisz do takich
    wniosków? ;-)
    Jeżeli abonent placi co miesiąc te kilkanaście złotych od lat, to
    najwyraźniej więcej płacić nie ma zamiaru. Te kilkanaście złotych pokrywa
    pewnie zaledwie koszt utrzymania tego klienta, dochód zapewne oscyluje w
    okolicach zera (chyba, że ma dużo rozmów przychodzących).
    Dlaczego taki klient ma być ważniejszy niż ten który płaci abonament
    kilkukrotnie wyższy i zapewne generuje większy ruch przychodzący?
    To nie jest klub, tylko biznes i hołubiony jest ten klient, który więcej
    płaci (lub przynosi dochodu) lub może płacić w dalszej perspektywie.

    >co sobie wziął
    >smartfona wart 2.5tyś za złotówkę.

    Ten smartfon operatora nie kosztuje 2,5tys., a nawet gdyby, to będzie z
    nawiązką spłacony przez abonenta. Ten klient płacący kilkanaście złotych,
    też dostanie telefon "za złotówkę" proporcjonalnie mniej warty od tego
    smartfona.


    Pozdrawiam
    X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: