  • 1. Data: 2011-11-07 17:44:02
    Temat: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Chciałem przedłużyć umowę dla jednego z numerów w T i okazało się, że
    firma liczy sobie ~15pln za przesyłkę nowego telefonu.
    Jest to dla mnie lekkim szokiem bo od lat mam tam numery, telefonów już
    nie pomnę ile i ngdy niczego za przesyłkę nie doliczali, a teraz nie
    dość że telefon słaby, ceny cienkie to jeszcze 15pln za przesłkę?

    Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za przesyłkę
    nic nie policzyli :-/

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2011-11-08 11:53:18
    Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał
    > dość że telefon słaby, ceny cienkie to jeszcze 15pln za przesłkę?

    Nie bój, nie bój... wyłączą ci... To tylko PTC...

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-11-08 11:55:53
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Adam 'Adak' Kępiński wrote:
    > Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za przesyłkę
    > nic nie policzyli :-/

    Widzę, że coraz bardziej zależy im na klientach i kanale sprzedaży
    zdalnej...

    Jakub

  • 4. Data: 2011-11-08 12:08:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że telefon słaby, ceny cienkie to jeszcze 15pln za przesłkę?
    >
    > Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za przesyłkę nic

    Chciałbyś tanie rozmowy, wypasiony telefon i przesyłkę za darmo? Tak to
    tylko w Erze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2011-11-08 12:26:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 12:53:18 Maciek. <m...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Nie bój, nie bój... wyłączą ci... To tylko PTC...

    LOL

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 6. Data: 2011-11-08 16:10:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" napisał w
    >Widzę, że coraz bardziej zależy im na klientach i kanale sprzedaży
    >zdalnej...

    Niewykluczone ze taki klient to ... niech sp* :-)

    Sam malo dzwonie i juz pare razy Era jakby miala ochote mnie tak
    potraktowac - ale w koncu jednak cos sie zmienialo i skladali dobra
    oferte.

    Byc moze nadszedl juz ten czas gdy przy malym abo trzeba kazda
    zlotowke liczyc czy sie to oplaca czy juz nie.

    J.

  • 7. Data: 2011-11-08 16:19:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 17:10:00 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jakub Danecki" napisał w
    >
    > Niewykluczone ze taki klient to ... niech sp* :-)
    >
    > Sam malo dzwonie i juz pare razy Era jakby miala ochote mnie tak
    > potraktowac.

    To coś się zmieniło? Bo wysokość abonamentu owszem jest zawsze ważna, ale
    bardzo ważne jest terminowość regulowania rachunków. Myślę, że kilkuletni
    abonent z małym abonamencikiem, jest ważniejszym klientem od tego
    kilkumiesięcznego z wielkim abonamentem, co sobie wziął smartfona wart
    2.5tyś za złotówkę.

    Może autor wątku ma od lat telefony z małym abonamencikiem, ale opłaca go
    jak mu się chce i kiedy mu się chce ;P No to bach, 15zł za przesyłkę!

  • 8. Data: 2011-11-08 20:54:11
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Może autor wątku ma od lat telefony z małym abonamencikiem, ale opłaca
    > go jak mu się chce i kiedy mu się chce ;P No to bach, 15zł za przesyłkę!

    Abonamenciki takie średnie, ale za to terminowo płacone bo jest
    polecenie zapłaty :-P

    Co ciekawe, przy złożeniu zamówienia przez stronę, a nie konsultanta
    opłata za przesyłkę wyparowała (?).

    Dam znać jak dojdą papiery i telefon.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 9. Data: 2011-11-08 21:05:02
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał
    > Co ciekawe, przy złożeniu zamówienia przez stronę, a nie konsultanta
    > opłata za przesyłkę wyparowała (?).

    No to wszystko jasne. Teraz panuje taka moda, że jak coś jest online, to
    jesteś dopieszczany i dostaniesz kurierem (przesyłkę, nie po łbie).
    Jak rozmawiasz z pracownikiem, to musisz dopłacić i wtedy też dostajesz po
    głowie, bo to przecież głowa boli jak się ich słucha.
    Opłata jest pewnie za to, że gdy nagada ci głupot a ty je nagrasz i
    udowodnisz, to będą mieli kasę (tę twoją) na odkręcenie sprawy i ewentualną
    kolejną "darmową" przesyłkę, itp.

    P.S. Dziś mija trzynasty dzień od chwili uruchomienia numeru przeniesionego
    z P4 do tuBiedronka (obsługuje to PTC). Nikt nic nie wie, wszyscy usilnie
    pracują nad rozwiązaniem problemu. Już nie będę dzwonił. Poczekam jeszcze z
    tydzień i sprawdzę jak im idzie za pośrednictwem UKE, UOKiK i kto tam
    jeszcze się tym może zainteresować.

    --
    M.

  • 10. Data: 2011-11-09 08:56:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" napisał
    napisał(a):

    >To coś się zmieniło? Bo wysokość abonamentu owszem jest zawsze ważna,
    >ale bardzo ważne jest terminowość regulowania rachunków.

    Mysle ze w skali operatora GSM terminowosc tak naprawde jest bez
    znaczenia.
    Moze by sie bardzo ucieszyli ze spoznien gdyby mogli doliczac odsetki,
    symboliczne, np 1% za kazdy rozpoczety miesiac spoznienia :-)

    >Myślę, że kilkuletni abonent

    Tak jak sobie mysle, to starosc abonenta bezposredniego wplywu na jego
    przydatnosc nie ma.
    Posrednich wplywow jest cala masa, ale trudno powiedziec w ktora
    strone.

    >z małym abonamencikiem, jest ważniejszym klientem od tego
    >kilkumiesięcznego z wielkim abonamentem, co sobie wziął smartfona
    >wart 2.5tyś za złotówkę.

    Ten ostatni to placi ze 200zl abonamentu. rok minie, moze nawet 8
    miesiecy, telefon splaci a abonament nalezy sie dalej.
    A ja co - przez cala umowe zaplace mniej niz on przez miesiac, no -
    przez 2 miesiace :-)

    Tak czy inaczej - gdzies tam powinna byc obliczona oplacalnosc
    klienta, w szerszej perspektywie ... i ile mozna zarobic na takim za
    15 zl/mc ?

    J.