  • 11. Data: 2013-03-14 09:07:50
    Temat: Re: T-Mobile Rok ważnosci konta
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 23:08, JoteR pisze:

    > I tak legł w gruzach kolejny mit rozpowszechniany przez prepaidfajterów,
    > ten o rzekomej łatwości zakończenia współpracy z daną siecią w dowolnym
    > a dogodnym dla klienta momencie. Tym boleśniejszy to upadek, albowiem
    > ten mit wyciągany był jako koronny argument o wyższości tej formy ciułactwa
    > nad abonamentem.
    > Liiiwiuuuszu, czy ci nie żaaal...

    Ale w czym problem? Zawsze można uciułane złotówki wspaniałomyślnie
    darować operatorowi - tak samo jak co każdy miesiąc robi każdy
    abonamentowiec :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-03-14 10:46:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 14 Mar 2013 06:33:28 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

    >No pardon, ale tutaj nie wszyscy są z roczników 90+, a kiedys trza było
    >prepaida załadować 50zł/kwartał.

    Wcale nie tak dawno :)

    >Ja w Tiktaku mam obecnie ponad 350zł i naprawdę odróżniam bank od opera
    >GSM ;-) (owszem, mam wlaczony rok waznosci konta, owszem, na starcie tej
    >rocznej waznosci bylo tam jeszcze wiecej).

    Jeśli chodzi o tak taka to sprawa prosta, dużo ludzi zrobiło sobie
    skarbonki podwójnymi doładowaniami kiedy jeszcze one były. Tyle że
    widać że akurat tym osobom które mają skarbonki dalej na kontach to
    raczej średnio było potrzebne, no ale wiadomo, reklamy, marketing
    robią swoje.
    W sumie w T łatwo skarbonki się pozbyć, parę razy w miesiącu sprawdzać
    stan konta kodem i płacić co miesiąc 3 złote za roczną ważność konta i
    już samo zejdzie:)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-03-14 14:03:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 14 Mar 2013 10:46:38 +0100, dizel wrote:
> [...]
    > widać że akurat tym osobom które mają skarbonki dalej na kontach to
    > raczej średnio było potrzebne, no ale wiadomo, reklamy, marketing

    Moj telefon w poczatkowym czasie swojego zycia byl glownie odbierany, a
    za utrzymanie numeru trzeba bylo placic 50zl/kwartal. Raz się
    przypadkiem na jakis bonus zalapalem, generalnie uzbierało się przez
    tych ,,parę'' lat.

    > W sumie w T łatwo skarbonki się pozbyć, parę razy w miesiącu sprawdzać
    > stan konta kodem i płacić co miesiąc 3 złote za roczną ważność konta i
    > już samo zejdzie:)

    ,,Już'' po 10 latach ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2013-03-14 19:17:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Ale w czym problem? Zawsze można uciułane złotówki
    > wspaniałomyślnie darować operatorowi - tak samo jak
    > co każdy miesiąc robi każdy abonamentowiec :)

    Nie każdy:

    "Cały dowcip kupowania [...] 700 minut za $15 w abonamencie
    jest taki, że właśnie minuta wychodzi Ci za pojedyncze grosze
    i nawet jak zużyjesz 1/2 czy 2/3 abonamentowego limitu
    to Ci się to i tak opłaci niż płacić osobno za każdą minutę...
    Może Ty nie rozumiesz o co w abonamentach chodzi? :-)"

    Widzisz, nawet troll to zrozumiał ;->
    A "darują operatorowi" tylko ci, co kupują przewymiarowane abonamenty, aby
    tylko mieć za złotówkie najdłuższego na dzielni smartfona ;-)

    JoteR

  • 15. Data: 2013-03-14 22:30:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2013 19:54:03 +0100, kowtow napisał(a):

    > 19 marca wprowadzaja opłate za rok waznosci konta 3 zl za miesiac co trzeba
    > zrobic zeby jesze przez rok nie placic Podobno jakiegos sms trzeba wyslac

    nie do 668
    albo zadzwonic na *100*68*2#
    albo w iboa

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/taryfy/rok_waznosci
    i grzebac glebiej.

    J.

  • 16. Data: 2013-03-14 22:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2013 23:08:38 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > a dogodnym dla klienta momencie. Tym boleśniejszy to upadek, albowiem
    > ten mit wyciągany był jako koronny argument o wyższości tej formy

    A ciebie chyba abo mocno w d* gryzie, ze tak zawiscisz :-)

    A kompletnie nie masz racji ... przynajmniej od dwoch lat :-)

    Po pierwsze - taka kwota obecnie to moze pochodzic tylko z podwojnego
    doladowania, wiec tracisz polowe. Zerwanie w abonamencie wiecej kosztuje.

    Po drugie - jesli do wypowiedzenia sklania tylko argument ekonomiczny, to
    taktak po podwojnym doladowaniu jest w miare przyzwoity i mozna z
    wyprowadzka poczekac bez zalu do wygadania konta :-)

    Po trzecie - ta oplata to niewielka jest. Przez rok raptem 36zl, a do
    wygadania podobno kilkaset.

    Po czwarte - po wypowiedzeniu uslugi t-mobile zostawia termin konta ...
    czyli rok na wygadanie bez oplat.

    po piate ... jak ktos malo gada ... znasz abonament za 15 zl ?
    To nawet po ukroceniu bedzie sie niektorym oplacilo.
    I nawet jak sie uzbiera grubsza kwota ... zawsze mozesz sobie wytlumaczyc
    ze co miales zaplacic to juz zaplaciles, a teraz stracisz i tak mniej niz
    niewykorzystanych minut w abo :-)

    A po szoste ... teraz jakby promocja abonamentu, i faktycznie moze z
    prepaid konkurowac.

    J.

  • 17. Data: 2013-03-15 08:50:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-14 19:17, JoteR pisze:

> [...]
    > A "darują operatorowi" tylko ci, co kupują przewymiarowane abonamenty,
    > aby tylko mieć za złotówkie najdłuższego na dzielni smartfona ;-)

    No ja nadal nie rozumiem. Skoro wydaję na telefon i internet 20zł
    miesięcznie, to jak mogę oszczędzić, wydając $15?

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2013-03-15 09:04:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Mar 2013 08:50:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > No ja nadal nie rozumiem. Skoro wydaję na telefon i internet 20zł
    > miesięcznie, to jak mogę oszczędzić, wydając $15?

    Bo ty jestes emeryt w przedsmiertnych dawkach bez znajomych.
    Jakbys byl normalnym czlowiekiem, to bys wygadywal co najmniej 500 minut i
    nie skonczyloby sie na 20 zl :-P

    J.

  • 19. Data: 2013-03-15 11:01:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-15 09:04, J.F. pisze:

    > Bo ty jestes emeryt w przedsmiertnych dawkach bez znajomych.
    > Jakbys byl normalnym czlowiekiem, to bys wygadywal co najmniej 500 minut i
    > nie skonczyloby sie na 20 zl :-P

    Bój się Boga! 500 minut wygaduje moja żona. Ale też podobną kwotę płaci
    za telefon.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2013-03-16 02:52:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-15 11:01, Liwiusz pisze:

    > Bój się Boga! 500 minut wygaduje moja żona. Ale też podobną kwotę płaci
    > za telefon.
    Ja w Play-u mam 390 + stacjionarne i Play oraz internet.Płacę teraz
    (już po promocji) 46 zł.

    --
    animka