  • 1. Data: 2013-03-12 11:59:27
    Temat: Opera
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Mobile, Co się dzieje z tym programem, dlaczego gdy wejde na Google
    Grups to widzę tylko bezładną kupę liter? Opera zainstalowana dawniej w
    tablecie pokazuje tą stronę normalnie..

  • 2. Data: 2013-03-13 12:09:42
    Temat: Re: Opera
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
    > Mobile, Co się dzieje z tym programem, dlaczego gdy wejde na Google Grups
    > to widzę tylko bezładną kupę liter? Opera zainstalowana dawniej w tablecie
    > pokazuje tą stronę normalnie..

    nie potwierdzam krzaczków ale w tej (kiedyś ulubionej) przeglądarce wkurza
    mnie co innego.
    Jako jedyna "pływa" mi na wyświetlaczu telefonu kiedy próbuję trafić jakiś
    link. A wielokrotnie, jak już uda mi się trafić za entym razem, to zamiast
    podświetlenia mi całego linka do np. otwarcia w tle zaznacza mi kawałek
    linka jako tekst do skopiowania. I znowu muszę kliknąć gdzieś w wolne
    miejsce żeby kursor uwolnić i zabawa od nowa.
    Podobał mi się Dolphin ale wywala mi się na cięższych stronach, chyba przez
    modowany rom.
    Teraz używam Boat browser i jestem zadowolony.

  • 3. Data: 2013-03-13 12:37:14
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    frank drebin nabazgrał(a):

> [...]
    > przez modowany rom.
    > Teraz używam Boat browser i jestem zadowolony.

    Potestuj sobie jeszcze:
    http://apkzone.org/download-maxthon-android-web-brow
    ser-2-7-3-1000-apk-android

    Ogólnie polecany przez moderów ale ja i tak zostałem przy Opera/Chrome

  • 4. Data: 2013-03-13 13:16:09
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ser-2-7-3-1000-apk-and
    > roid
    > Ogólnie polecany przez moderów ale ja i tak zostałem przy Opera/Chrome

    Dzięki, pażywiom, uwidim kak mawiali nasi druzja.

  • 5. Data: 2013-03-13 14:45:09
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-13 12:09, frank drebin pisze:
> [...]
    > przez modowany rom.
    > Teraz używam Boat browser i jestem zadowolony.

    Za to u mnie tylko ta strona sprawia problemy, inne wyświetlają się
    normalnie. Można odtwarzać filmiki w tym Boat Browser, bezpośrednio na
    stronach www?

  • 6. Data: 2013-03-13 15:08:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Za to u mnie tylko ta strona sprawia problemy, inne wyświetlają się
    > normalnie. Można odtwarzać filmiki w tym Boat Browser, bezpośrednio na
    > stronach www?

    Dla ciebie to takie rozwiązanie pewnie będzie lepsze ??

    http://www.smartphonesupdates.com/how-to-install-ado
    be-flash-player-on-android-devices/

    Albo przegladarke z obejsciem
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cl
    oudmosa.puffin&hl=en

  • 7. Data: 2013-03-13 15:20:30
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-13 15:08, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Dla ciebie to takie rozwiązanie pewnie będzie lepsze ??

> [...]

    Dzięki za linki, może skorzystam. A jak jest z przeglądarką SkyFire, ona
    obsługuje wyświetlanie filmów bez flashplayera? Pytam bo na tablecie mam
    zarówno tą przeglądarkę, jak i flashplayera i nie mam pewności czy bez
    f-playera by także odtwarzała?

  • 8. Data: 2013-03-13 15:23:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > obsługuje wyświetlanie filmów bez flashplayera? Pytam bo na tablecie mam
    > zarówno tą przeglądarkę, jak i flashplayera i nie mam pewności czy bez

    Powiem że nie wiem bo nie testowałem, a flasha potrzebowałem do meczyki.pl
    jak nie było mnie w domu a miałem tylko tel. pod ręką :)