    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-Mobile Rok ważnosci konta
    Date: Thu, 14 Mar 2013 10:46:38 +0100

    On Thu, 14 Mar 2013 06:33:28 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

    >No pardon, ale tutaj nie wszyscy są z roczników 90+, a kiedys trza było
    >prepaida załadować 50zł/kwartał.

    Wcale nie tak dawno :)

    >Ja w Tiktaku mam obecnie ponad 350zł i naprawdę odróżniam bank od opera
    >GSM ;-) (owszem, mam wlaczony rok waznosci konta, owszem, na starcie tej
    >rocznej waznosci bylo tam jeszcze wiecej).

    Jeśli chodzi o tak taka to sprawa prosta, dużo ludzi zrobiło sobie
    skarbonki podwójnymi doładowaniami kiedy jeszcze one były. Tyle że
    widać że akurat tym osobom które mają skarbonki dalej na kontach to
    raczej średnio było potrzebne, no ale wiadomo, reklamy, marketing
    robią swoje.
    W sumie w T łatwo skarbonki się pozbyć, parę razy w miesiącu sprawdzać
    stan konta kodem i płacić co miesiąc 3 złote za roczną ważność konta i
    już samo zejdzie:)