  • 1. Data: 2012-09-10 09:29:21
    Temat: T-Mobil zmiana abo na tak-taka
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jak wygląda zmiana w T-M z abonamętu na tak-taka bo nie mogę nigdzie znaleźć
    na stronie (chyba że żle szukam)

    Jakie doświadczalnie są najlepsze taryfy w tak-taku i jaki pakiet extra się
    opłaca najbardziej ??

    ps. Nie dla mnie, kolega z pracy chce zmienić z abo na kartę bo mu z dupy
    dali ofertę przedłużenia po latach abo w ERA i obecnie T-M.

  • 2. Data: 2012-09-10 09:35:51
    Temat: Re: T-Mobil zmiana abo na tak-taka
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-09-10, o godz. 09:29:21
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Jak wygląda zmiana w T-M z abonamętu na tak-taka bo nie mogę nigdzie
    > znaleźć na stronie (chyba że żle szukam)

    Abonent składa wypowiedzenie umowy z adnotacją, że prosi o migrację
    numeru do Tak-Tak.

    > Jakie doświadczalnie są najlepsze taryfy w tak-taku i jaki pakiet
    > extra się opłaca najbardziej ??

    Zależy ile rozmawia, SMSuje, korzysta z internetu. Cenniki są na
    stronie, nikt za niego tego nie policzy.

    --
    Jacek Midura

  • 3. Data: 2012-09-10 09:56:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jacek Midura nabazgrał(a):

    > Abonent składa wypowiedzenie umowy z adnotacją, że prosi o migrację
    > numeru do Tak-Tak.

    Ok dzięki , czyli bez problemu.

    > Zależy ile rozmawia, SMSuje, korzysta z internetu. Cenniki są na
    > stronie, nikt za niego tego nie policzy.

    To wiem, bardziech chodziło doświadczalnbie co się bardziej opłaca a co nie,
    typu doładowania x2 są z dupy obecnie.

    A ale może powiem tak: rozmowy żadkie do 2 tych samych osób, sms żadko ale
    się zdaża, net częsty ale to wiem 600 mega za 16zł.

  • 4. Data: 2012-09-10 10:27:57
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-09-10, o godz. 09:56:06
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Jacek Midura nabazgrał(a):

    > To wiem, bardziech chodziło doświadczalnbie co się bardziej opłaca a
    > co nie, typu doładowania x2 są z dupy obecnie.

    Owszem, od tych szeroko reklamowanych podwojonych doładowań należy się
    trzymać z daleka. Jest natomiast inna promocja "Warto być w T-mobile na
    kartę" (czy jakoś tak), w ramach tego za każde doładowanie za
    przynajmniej 25zł dodają 20zł (najwyżej raz w miesiącu, w sumie 9 razy),
    ta dodatkowa kasa nie ma żadnych limitów czasowych ani innych (dodaje
    się po prostu do głównego konta). Nie wiąże się to też z żadnymi
    zobowiązaniami (tak przynajmniej zapewniał konsultant). W internecie nie
    znalazłem informacji o tej promocji, ponoć tylko dzwonią do wybranych
    TakTakowiczów. Wydaje się bardzo fajna, bo jeśli ktoś mało dzwoni, to
    praktycznie zmniejsza koszty rozmów o połowę. Czy ktoś zna jakiś
    kruczek, który by obniżał atrakcyjność tej oferty?

    > A ale może powiem tak: rozmowy żadkie do 2 tych samych osób, sms
    > żadko ale się zdaża, net częsty ale to wiem 600 mega za 16zł.

    No to chyba nic lepszego niż Hot się nie znajdzie, ew. można pomyśleć o
    usłudze Między Nami, jeśli z kimś z T-mobile się dużo rozmawia.

    --
    Jacek Midura

  • 5. Data: 2012-09-10 13:08:52
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 10 Sep 2012 09:56:06 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

> [...]
    >
    >A ale może powiem tak: rozmowy żadkie do 2 tych samych osób, sms żadko ale
    >się zdaża, net częsty ale to wiem 600 mega za 16zł.

    abonamęt > abonament
    żadko > rzadko

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2012-09-10 18:49:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 09:29:21 +0200, Chris napisał(a):
    > Jak wygląda zmiana w T-M z abonamętu na tak-taka bo nie mogę nigdzie znaleźć
    > na stronie (chyba że żle szukam)

    Normalnie - wysylasz pismo i juz za dwa miesiace masz zmienione :-)

    > Jakie doświadczalnie są najlepsze taryfy w tak-taku i jaki pakiet extra się
    > opłaca najbardziej ??

    hm, jak dla mnie ... zadne :-(

    > ps. Nie dla mnie, kolega z pracy chce zmienić z abo na kartę bo mu z dupy
    > dali ofertę przedłużenia po latach abo w ERA i obecnie T-M.

    Negocjowac nie umie :-)

    J.