  • 1. Data: 2012-09-09 10:17:35
    Temat: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Na jakiej zasadzie działa pobieranie opłat za SMS i MMS przychodzące ?
    Przykładowo ten serwis:
    http://www.tvn24.pl/nakomorke.html

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/EURO_2012/strefa_kibica_Warszaw
    a9.php

  • 2. Data: 2012-09-09 11:20:03
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 10:17:35 +0200, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a):

    > Na jakiej zasadzie działa pobieranie opłat za SMS i MMS przychodzące ?
    > Przykładowo ten serwis:
    > http://www.tvn24.pl/nakomorke.html

    Na zasadzie obciążania konta osoby która zamówiła usługę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-09-09 11:40:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 10:20:03 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Na zasadzie obciążania konta osoby która zamówiła usługę.

    Ale wiesz - tak bez umowy, bez pozycji w cenniku ...

    J.

  • 4. Data: 2012-09-09 11:42:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 11:40:48 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale wiesz - tak bez umowy, bez pozycji w cenniku ...

    Na stronie masz cennik, umowę zawierasz zamawiając ją. W czym masz problem?

  • 5. Data: 2012-09-09 12:11:36
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 10:42:20 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > umowę zawierasz zamawiając ją.

    Umowę z operatorem komórkowym???

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2012-09-09 14:14:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 12:11:36 +0200, Chris94 napisał(a):

    > Umowę z operatorem komórkowym???

    to znaczy? Operator z pewnością ma do tego stosowne umowy

  • 7. Data: 2012-09-09 14:29:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 13:14:26 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > to znaczy? Operator z pewnością ma do tego stosowne umowy

    A co bys powiedzial jakby operator sam ci sciagnal zalegle faktury z konta
    w banku? Tzn bez dyspozycji polecenia zaplaty przez Ciebie.

    Wszak ty masz umowe z bankiem na prowadzenie konta, operator tez ma jakas
    umowe z bankiem, nic wiecej nie trzeba.

    Albo zona przyszla do zakladu "prosze Godelowi pensji nie placic, mnie
    prosze placic, bo to pijak jest i wszystko przepija".

    J.

  • 8. Data: 2012-09-09 14:37:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 14:29:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > A co bys powiedzial jakby operator sam ci sciagnal zalegle faktury z konta
    > w banku? Tzn bez dyspozycji polecenia zaplaty przez Ciebie.

    A kto powiedział, że bez dyspozycji? Jeżeli zawrzesz z bankiem taką umowę,
    to co w tym złego?

    > Wszak ty masz umowe z bankiem na prowadzenie konta, operator tez ma jakas
    > umowe z bankiem, nic wiecej nie trzeba.

    Zgadza się, jeżeli do tego złożysz w banku odpowiednie zlecenie, to
    wszystko w porządku.

    > Albo zona przyszla do zakladu "prosze Godelowi pensji nie placic, mnie
    > prosze placic, bo to pijak jest i wszystko przepija".

    Jeżeli wcześniej dałbym żonie upoważnienie do składania takich dyspozycji,
    to też prawnie będzie w porządku.

  • 9. Data: 2012-09-09 15:16:54
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 13:37:21 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Zgadza się, jeżeli do tego złożysz w banku odpowiednie zlecenie, to
    > wszystko w porządku.

    Więc pytanie dotyczyło właśnie tego, jaką podstawę ma operator do
    obciążania abonenta, jeśli nie dostał od niego odpowiedniej dyspozycji.

  • 10. Data: 2012-09-09 15:20:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 15:16:54 +0200, Chris94 napisał(a):

    > Więc pytanie dotyczyło właśnie tego, jaką podstawę ma operator do
    > obciążania abonenta, jeśli nie dostał od niego odpowiedniej dyspozycji.

    Jedziesz na stację benzynową. Tankujesz tylko paliwo.
    A tu nagle jakiś Polcard do spółki z jakąś Visą obciąża twoje konto
    bankowe.
    SKANDAL!!!!
    Komisję i Macierewicza!!!!!