    From: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-Mobil zmiana abo na tak-taka
    Date: Mon, 10 Sep 2012 10:27:57 +0200

    Dnia 2012-09-10, o godz. 09:56:06
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Jacek Midura nabazgrał(a):

    > To wiem, bardziech chodziło doświadczalnbie co się bardziej opłaca a
    > co nie, typu doładowania x2 są z dupy obecnie.

    Owszem, od tych szeroko reklamowanych podwojonych doładowań należy się
    trzymać z daleka. Jest natomiast inna promocja "Warto być w T-mobile na
    kartę" (czy jakoś tak), w ramach tego za każde doładowanie za
    przynajmniej 25zł dodają 20zł (najwyżej raz w miesiącu, w sumie 9 razy),
    ta dodatkowa kasa nie ma żadnych limitów czasowych ani innych (dodaje
    się po prostu do głównego konta). Nie wiąże się to też z żadnymi
    zobowiązaniami (tak przynajmniej zapewniał konsultant). W internecie nie
    znalazłem informacji o tej promocji, ponoć tylko dzwonią do wybranych
    TakTakowiczów. Wydaje się bardzo fajna, bo jeśli ktoś mało dzwoni, to
    praktycznie zmniejsza koszty rozmów o połowę. Czy ktoś zna jakiś
    kruczek, który by obniżał atrakcyjność tej oferty?

    > A ale może powiem tak: rozmowy żadkie do 2 tych samych osób, sms
    > żadko ale się zdaża, net częsty ale to wiem 600 mega za 16zł.

    No to chyba nic lepszego niż Hot się nie znajdzie, ew. można pomyśleć o
    usłudze Między Nami, jeśli z kimś z T-mobile się dużo rozmawia.

    --
    Jacek Midura