  • 1. Data: 2010-02-21 22:17:39
    Temat: Szykuje sie kolejny rekord cenowy...
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    za stare manualne szklo :)
    http://www.allegro.pl/item933096305_smc_pentax_k_50m
    m_f1_2_50_1_2_najjasniejszy.html
    Oczywiscie nie robie zadnej reklamy, tylko zastanawiam sie na jakiej sumie
    zakonczy sie aukcja.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-21 22:21:33
    Temat: Re: Szykuje sie kolejny rekord cenowy...
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Norbert" <...@h...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    m_f1_2_50_1_2_najjasniejszy.html
    > Oczywiscie nie robie zadnej reklamy, tylko zastanawiam sie na jakiej sumie

    Przeca jeszcze nikt nic nie zaoferował :) Narazie to jest chciejstwo
    sprzedającego ;)

  • 3. Data: 2010-02-21 22:28:29
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > Przeca jeszcze nikt nic nie zaoferował :) Narazie to jest chciejstwo
    > sprzedającego ;)

    Ojej... Pentax 35/2.0 manualny poszedl za 1300 ostatnio, wiec chciejstwo
    zostanie spelnione, zapewniam, za f/1.2 :) Sczerze mowiac jak by sie go dalo
    kupic za 900 to juz bym kupil ;) Pewnie po czasie bym sprzedal, ale
    chcialbym poznac ciemna strone mocy i ta papierowa GO...

  • 4. Data: 2010-02-22 02:39:44
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-21 23:28, Norbert wrote:
> [...]
    > kupic za 900 to juz bym kupil ;) Pewnie po czasie bym sprzedal, ale
    > chcialbym poznac ciemna strone mocy i ta papierowa GO...

    Kup lub znajdź starego analoga - zrobi Ci z szkła f/1.4 odpowiednik f/0.9
    w stosunku do tego co możesz uzyskać na cropie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 5. Data: 2010-02-22 06:10:47
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > Kup lub znajdź starego analoga - zrobi Ci z szkła f/1.4 odpowiednik f/0.9
    > w stosunku do tego co możesz uzyskać na cropie.

    Analoga mam od zawsze. Niestety czasu naswietlania mi nie skroci.

  • 6. Data: 2010-02-22 07:29:00
    Od: Kwiatek <k...@b...kwiatek.eu.org>

    W dniu 21.02.2010 23:17, Norbert pisze:
> [...]
    m_f1_2_50_1_2_najjasniejszy.html
    > Oczywiscie nie robie zadnej reklamy, tylko zastanawiam sie na jakiej sumie

    Zajrzyj tutaj:

    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=22
    0559396058&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

    Za tego pentax-a to moze kupilbys tylni dekielek..

    Pozdrawiam
    AK

  • 7. Data: 2010-02-22 08:25:07
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Norbert:

    > Analoga mam od zawsze. Niestety czasu naswietlania mi nie skroci.

    To poprzednie napisał Ninik? Trafiłem?

  • 8. Data: 2010-02-22 12:55:31
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości
    > On 2010-02-21 23:28, Norbert wrote:
    > Kup lub znajdź starego analoga - zrobi Ci z szkła f/1.4 odpowiednik f/0.9
    > w stosunku do tego co możesz uzyskać na cropie.

    Możesz rozwinąć ta cudowną metodę zakrzywiania praw fizyki ? 8:

    JDJ

  • 9. Data: 2010-02-22 13:21:18
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    Norbert pisze:
> [...]
    m_f1_2_50_1_2_najjasniejszy.html
    > Oczywiscie nie robie zadnej reklamy, tylko zastanawiam sie na jakiej sumie

    Ten system chyba wyjątkowo przyciąga "kolekcjonerów" z sentymentem do
    starej "prawdziwej" optyki, wartej każdej ceny.

    --
    Ziemo

  • 10. Data: 2010-02-22 13:25:30

    Ziemo wrote:
    m_f1_2_50_1_2_najjasniejszy.html

    > Ten system chyba wyjątkowo przyciąga "kolekcjonerów" z sentymentem do
    > starej "prawdziwej" optyki, wartej każdej ceny.

    Warto poczytać o kryzysie tulipanowym przy okazji :)

    wer