  • 31. Data: 2010-02-25 07:39:07
    Temat: Re: Szykuje sie kolejny rekord cenowy...
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Norbert" <...@h...spam> napisał w wiadomości
    news:hm4am0$178$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > porownania wynikaja jak sie domyslam z wersji A tych obiektywow gdzie w
    > menu aparatu mozna ustawic co sie chce i to dziala, ja np na A 50/1.7 moge
    > ustawic 1.8, 2.0, 2.2, 2.5, 2.8.... na oko przymyka przyslone
    > proporcjonalnie do ustawionej wartosci.

    Ano zapomniałem, że w wersji A przysłoną steruje się z korpusu,
    czyli jednak się da przetestować.

    W moim porscie się nie da, a jak miałem 50/1,4A,
    to mnie testowanie nie interesowało jakoś :)

    JD

  • 32. Data: 2010-02-25 20:43:54
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > W moim porscie się nie da

    Mowisz o porscie 55/1.2, jestes z niego zadowolony? Zdaje sobie sprawe ze na
    1.2 to bedzie mydlo, ale moze powalcze na tej aukcji, tym bardziej, ze tanio
    startuje. Pentax domyslam sie ze osiagnie astronomiczna cene i kupi go
    onanista kolekcjoner ;)

  • 33. Data: 2010-02-26 08:44:30
    Od: "JD" <j...@g...com>

> [...]
    > tanio startuje. Pentax domyslam sie ze osiagnie astronomiczna cene i kupi

    W sumie jestem z niego zadowolony, choć nie często podpinam,
    szczególnie, że tanio nabyłem.
    Może wieczorem wstawie gdzieś więcej przykładowych fotek,
    bo ta na deviancie to taka malo reprezentatywna :)

    JD