eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault › Re: Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
  • Data: 2019-05-28 15:43:07
    Temat: Re: Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:

    > Jak dla mnie hitem są silniki hybrydowe. Tymczasem żaden europejski
    > producent nie ma ich w ogóle w ofercie małych samochodów miejskich,
    > gdzie te silniki pokazują pazur.
    > Toyota wygrała na tym niesamowicie. W salonach są zapisy na samochody
    > używane. Nie żartuję.

    Wprowadzili od dupy strony.
    Pierwsze hybrydy paliły więcej niż typowe auta.
    Ludzie sobie zapamiętali wyniki i teraz wiedzą ze pali dużo, kosztuje
    za dużo ma ma silnik spalinowy i elektryczny/elektryczne.
    Jest awaryjny a jak coś pójdzie to praktyka pokazuje że nie radzą
    sobie nawet autoryzowane serwisy w naszym kraju.
    Rozsądna hybryda to taka która mało pali, ma odpowiednio duże
    akumulatory aby po mieście na trasie dom-praca nie włączać
    silnika spalinowego. No i takie już są, ale cena dalej zabija.