eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z RenaultRe: Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
  • Data: 2019-06-02 19:44:16
    Temat: Re: Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-28 o 15:43, RadoslawF pisze:

    > Wprowadzili od dupy strony.
    > Pierwsze hybrydy paliły więcej niż typowe auta.
    > Ludzie sobie zapamiętali wyniki i teraz wiedzą ze pali dużo, kosztuje
    > za dużo ma ma silnik spalinowy i elektryczny/elektryczne.
    > Jest awaryjny a jak coś pójdzie to praktyka pokazuje że nie radzą
    > sobie nawet autoryzowane serwisy w naszym kraju.
    Bo ona jest do dupy zrobiona, to jest zwykły silnik spalinowy ze
    skomplikowaną przekładnią z dołączonym do niej silnikiem elektrycznym, w
    efekcie
    jak się aku rozładują i odpali zwykły silnik to ona na nim de fakto jezdzi
    przy okazji ładując aku. Klasyczna hybryda powinna mieć jednocześnie
    i prądnicę i silnik elektryczny i to on powinien cały czas napędzać koła,
    w toyocie tego nie ma.

    --
    Janusz