  • Data: 2011-06-03 12:36:15
    Temat: Re: Szyfrowanie EFS
    Od: "Piotr B. \(pb2004\)" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości grup

    >Witam !
    >
    >W systemie WinXP część katalogów miałem zaszyfrowanych (EFS).
    >Powstała konieczność zainstalowania na nowo sytemu. Wyłączyłem więc
    >szyfrowanie i zrobiłem kopię wszystkich katalogów łącznie z systemowymi.
    >Zainstalowałem na nowo system. Okazało się, że jeden folder w kopii danych
    >jest nadal zaszyfrowany. Nie można więc go odczytać. Na szczęście nie
    >zawiera on jakiś specjalnie ważnych plików.
    >Zawsze jednak szkoda coś stracić. Może da się jakoś odzyskać te dane ?

    Oczywiście że się da. Wystarczy przywrócić albo klucze szyfrowania albo
    klucz agenta odzyskiwania z backupu, który na pewno wykonałeś przed
    reinstalacją systemu. Ewentualnie możesz spróbować odzyskać te klucze za
    pomocą np. takiego programu[1]. BTW NTG fut na pl.comp.os.ms-windows.winnt

    1. http://www.elcomsoft.com/aefsdr.html
    --
    Piotr Borkowski