  • 11. Data: 2014-07-15 22:46:46
    Temat: Re: Szybkość działania ASO
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** bezimienny pisze tak:

    > W pracy w Renówce na gwarancji padł ABS.
    > Czas oczekiwania 3 tygodnie.

    I właśnie dlatego nie jeżdzę szybko służbowym. Bo jak rozwalę to będę
    świecił oczami żeby pożyczyć zanim blacharz wyklepie.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał, płakał jak sprzedawał.

  • 12. Data: 2014-07-15 23:04:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jul 2014 22:24:03 +0200 osobnik zwany Tomasz
    Wójtowicz napisał:

    > W Roverze 400 rocznik 1996 pękł mi wężyk od chłodnicy. Nie było takiej
    > części lokalnie, nie dało się nic dobrać od innych aut, bo to trójnik
    > był. Taki właśnie pan Miecio, i to poprzez ASO, sprowadzał mi tą część 3
    > tygodnie z Anglii. Po dotarciu okazało się że to jest Made In Czech
    > Republic. Żebym wiedział, bym kolegę z Wrocławia po to wysłał. Miałbym
    > za 2 dni, nawet jeśli musiałbym mu zapłacić więcej niż pocztą.

    a Ty myślisz, że jak robią w Czechach to tam kupisz? Przecież niezależnie
    która fabryka to robi jest wysyłane do centralnych magazynów

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-07-15 23:45:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > a Ty myślisz, że jak robią w Czechach to tam kupisz? Przecież niezależnie
    > która fabryka to robi jest wysyłane do centralnych magazynów

    Dokladnie. Podobnie jak z wiekszoscia akumulatorow li-ion Boscha do
    elektronarzedzi, ktore sa produkowane w PL :)
    http://i525.photobucket.com/albums/cc339/lhw1993/183
    5dcd2-1.jpg

  • 14. Data: 2014-07-16 00:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Żonie w nowej skodzie zwierzątko uszkodziło przewód paliwowy.
    > Czas oczekiwania na nowy przewód 5 dni roboczych.
    >
    > W pracy w Renówce na gwarancji padł ABS.
    > Czas oczekiwania 3 tygodnie.
    >
    > Wujkowi w nowym volvo padł akumlator.
    > Czas oczekiwania ponad 2 tygodnie.
    >
    > Mi padła skrzynia biegów w 18-letnim seacie.
    > Czas oczekiwania na część u Pana Miecia 24h.
    >
    > Żona kupiła majtki na allegro za 15 zł.
    > Czas oczekiwania na majtki - 48h.
    >
    > Jaka jest różnica pomiędzy ASO a panem Mietkiem lub
    > Panią sprzedawczynią z Allegro że Oni dają radę
    > a ASO nie daje rady?

    A potem ci ludzie beda opowiadac: kup nowe to nie będziesz miał problemów
    :)
    Ja kiedys usłyszałem, ze linka sprzegła w ASO renaullt to czas oczekiwania
    2 tygodnie. Linka sprzegła! Rozumiem, jakbym po silnik przyjechał ale linka
    sprzegła?
    Takie to ASO.
    Na szczescie szrotowcy poratowali...

  • 15. Data: 2014-07-16 00:32:43
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-07-2014 21:18, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Czas oczekiwania na majtki - 48h.
    >
    > Jaka jest różnica pomiędzy ASO a panem Mietkiem lub
    > Panią sprzedawczynią z Allegro że Oni dają radę

    nie motoryzacyjnie, ale:
    kup drukarke/serwer/cokolwiek od HP z gwarancja NBD (next business day).
    realny czas oczekiwania to najmniej tydzien, bo uwaga:
    sprzet idzie z czech, przez niemcy do polski (warszawy) i z warszawy do
    np. gdyni. po ktoryms wkurwie zapytalem, co z ta drukarka, a pan z
    infolinii rozbrajajaco odpowiedzial: "bo nam sie drukarki skonczyly"

  • 16. Data: 2014-07-16 00:34:39
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-07-2014 22:35, tck pisze:

    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > z ciekawosci- ktore poduszki walnely przy najechaniu w tyl?

    te w naczepie.

  • 17. Data: 2014-07-16 09:17:32
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > nie motoryzacyjnie, ale:
    > kup drukarke/serwer/cokolwiek od HP z gwarancja NBD (next business day).
    > realny czas oczekiwania to najmniej tydzien, bo uwaga:

    Z serwerami nie mamy problemów praktycznie serwisują do 24h ale z drukarkami
    to faktycznie maskara.

  • 18. Data: 2014-07-16 14:00:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-15 22:08, Użytkownik NetiaAbonent napisał:

    > Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm>

    > A co w tym jest nieprawego ?

    Sprzedawanie czego czego się nie posiada jest niezgodne z prawem.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-07-16 16:45:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-16 00:00, Budzik pisze:

> [...]
    > 2 tygodnie. Linka sprzegła! Rozumiem, jakbym po silnik przyjechał ale linka

    To ja dodam jakiś pozytyw: tarcza sprzęgła - bardzo nietypowa, bo dla
    skrzyni automatycznej (znaczy zautomatyzowanej) w Yarisie. Byli gotowi
    wymienić na drugi dzień. I wymienili.

    --
    MN

  • 20. Data: 2014-07-16 19:24:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 14:00:47 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Sprzedawanie czego czego się nie posiada jest niezgodne z prawem.

    Jakis cytat moze do tego ?

    Normalna praktyka, CHZ tak wegiel sprzedaje, sklep meble, fabryka
    przyszla produkcje, maklerzy kontrakty terminowe, a salony samochody.

    A pare firm to nawet autostrady tak sprzedaje :-)

    J.