  • Data: 2013-08-08 20:48:44
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" ktvnqp$stj$...@u...news.interia.pl

    > Gdy już wszystko inne zawiedzie to może spróbuj przywrócić do ustawiań fabrycznych.

    Od tego zaczynałem. Problem jednak w tym, że moim zdaniem naciskałem
    ,,Nowy APN'' a tymczasem naciskało się ,,Resetuj ustawienia'' -- uznałem
    tedy, że nie ma możliwości dodania nowych ustawień i wszelkie drogi prowadzą
    do resetowania i ustawienia ,,fabrycznego''. Uznałem też, że jeśli mylę się,
    Electro po prostu podpowie mi, że mam dodać nowy APN lub zmodyfikować
    ustawienia ,,fabryczne''.

    Tu jednak wsparcia od Electro nie było żadnego. :)

    Teraz, aby namacalnie potwierdzić, iż dodawanie nowego APN daje
    reset, aby nie pisać do Ciebie głupot, aby na wszelki wypadek
    raz jeszcze przekonać się o tym, że nie można dodać nowych
    ustawień, spróbowałem... I okazało się, że jednak można.

    Czy problem w ,,fabrycznej folii'', czy w innym miejscu -- tego nie
    wiem. Może Ace był dokładniejszy we wskazaniach niż Pentagram, a może
    po odklejeniu ochronnej folii będzie dokładniej.

    W każdym razie można, dodałem po prostu nowe ustawienia (z doświadczenia
    wiem, że Aero nie jest wybredną siecią i można wpisać niemal cokolwiek)
    więc dopisałem. (próbowałem przedtem w wielu telefonach i wpisywałem
    naprawdę różnie -- zawsze szło) I od razu poszło, choć jakość jest
    denna, ale chyba po prostu dziś tak jest, bo i Ace źle działa na Aero2.

    Na zewnątrz będzie zapewne lepiej niż wewnątrz a Aero2 raczej przydaje się na
    zewnątrz.

    > Cos tam mogło się nadpisać i stąd te problemy. Miałem podobnie
    > z swoim Alcatelem, sprawa dotyczyła dodawania widżetów do
    > pulpitów - ni z tego ni z owego zacząłem dostawać komunikat
    > informujący o za dużym pliku. Różne kombinacje nic nie dawały,
    > dopiero przywrócenie do ustawień fabrycznych pomogło.

    Tu, jak widać, fabrycznie -- znaczy źle.

    > Z tego co zaobserwowałem to ogólnie Samsungi, a zwłaszcza
    > te z Andkiem na pokładzie dość słabo określają pozycję GPS.

    Może wczorajszy dzień był dobrym dniem.
    Dziś w parku miałem dokładność rzędu 40 metrów, ale później spadła
    do 5 metrów. Co ciekawe -- samochód ma niewielkie wpływ na wskazania.
    Może za sprawą szklanego dachu.

    Na moje oko wskazania obu telefonów (Ace i Monstera) powinny być podobne.

    > Ale też "nie rzuca na kolana" wydajnością? ładowanie co 2-3 dni konieczne?

    2-3 dni... Chyba wówczas, gdy nie jest używany. :)

    > Dzięki za te informacje. I ciekawe jak aparat będzie się
    > zachowywał gdy zainstaluje na nim kilkadziesiąt aplikacji,

    Kilkadziesiąt doinstalowanych (Play zainstalował kilka swoich
    a ja do tego doinstalowałem około 77) miał Ace. I bywało, że
    robił bokami, choć jałowo miał zużycie na poziomie paru % CPU.

    > że o kilkuset nie wspomnę..?

    Zobaczę. :) Fejsbuk ;) mi nie jest potrzebny, ale już jest... :(
    Podobnie ze Skejpem...

    Za to ma trochę użytecznych programów sam w sobie, w tym
    SIPowski telefon z możliwością wpisania wielu danych kont,
    mierzenie przesłanych informacji...

    > Jakby na to nie patrzeć ma trochę mało pamięci.

    Owszem -- to przecież telefon tani, nie zaś hajend. ;)

    > Oczywiście mam na myśli pamięć RAM. Jeszcze jedno
    > pytanko - ma on diodę informującą o nieodebranych
    > rozmowach czy wiadomościach SMS/MMS?

    Nie widzę. :) Chyba więc nie ma.

    BT pracuje raczej poprawnie.

    -=-

    Dzięki za podpowiedź -- wprawdzie okrężne doszedłem do rozwiązania,
    ale doszedłem dzięki Tobie, bo bez tych rozmów nie wpadłbym na pomysł
    ponowienia próby dodania nowego APN czy zrekonfigurowania starego.

    Prawdę mówiąc, zacząłem od zmodyfikowania (bo ustawienia wydały się
    mi niedobre) i wydawało się mi, że miałem na chwilę łączność. A że
    spałem wtedy krótko -- pomyślałem, że mam omamy. :) (obok kresek,
    po prawej stronie, mignęła literka H)

    Później wpadłem na pomysł dodania nowego APN, aby zbyt wiele nie
    zamerdać w ,,fabrycznych'' ustawieniach i zamiast dodania -- wyszedł
    reset. (są blisko siebie -- byłem pewny, że tam jest tylko ,,nowy APN''
    i że wciśniecie tego daje powrót do ,,fabrycznych'' ustawień. Uznałem,
    że niczego dodać nie można, że ktoś uznał, iż na pewno dobrze wszystko
    ustawił i że nie ma potrzeby zmieniania tego ustawienia.

    Z doświadczenia wiem, że wstawianie niemal czegokolwiek ma sens, :)
    więc nie szedłem dalej tą drogą i uznałem, że problem leży
    w innym miejscu. Teraz zamiast 'darmowy' jest 'darmowy darmowy'
    i tez chodzi. Ale 'darmowyt' czy 'd' -- nie idzie. :) Można
    dać użytkownika, można nie dać, można dać hasło można nie dać itd...

    -=-

    Pozostaje zatem żółta plamka na dole ekranu.
    Bon mają przysłać za tydzień -- taką mają procedurę. :)

    -=-

    Moim zdaniem telefon dzwoni za cicho -- ponoć Chińczycy tak mają. :)

    Trafność wskazań na ekranie fatalna -- ale być może z powodu
    ,,fabrycznej'' folii ochronnej. Na razie nie kupiłem ,,specjalnej''.

    Czułość na dotyk -- także fatalna, być może też z powodu tej folii.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'