  • Data: 2013-08-08 11:19:31
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten Monster w ogóle nie chce łączyć się z Aero2. :)

    Gdy już wszystko inne zawiedzie to może spróbuj przywrócić do ustawiań
    fabrycznych. Cos tam mogło się nadpisać i stąd te problemy. Miałem
    podobnie z swoim Alcatelem, sprawa dotyczyła dodawania widżetów do
    pulpitów - ni z tego ni z owego zacząłem dostawać komunikat informujący
    o za dużym pliku. Różne kombinacje nic nie dawały, dopiero przywrócenie
    do ustawień fabrycznych pomogło.

    > GPS dokładniejszy chyba os SG Ace.
    > Aero2 nie chodzi.

    Z tego co zaobserwowałem to ogólnie Samsungi, a zwłaszcza te z Andkiem
    na pokładzie dość słabo określają pozycję GPS.

    > Fajne, ale... jakoś popsute. IMO akumulatora nie będę musiał
    > ładować częściej niż raz dziennie.

    Ale też "nie rzuca na kolana" wydajnością? ładowanie co 2-3 dni konieczne?

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Ogólny wygląd -- toporny, byle jaki, nic ciekawego.
    > Ace jest delikatny i ładny.
    >
    > -=-
    >
    > LEDka doświetlająca zdjęcia... Nawet w pełnym słońcu można doświetlić...
    > Nie radzę nikomu spoglądać z bliska (mniej niż 30 cm) na świecące
    > LEDki (są dwie) nawet w najsłoneczniejszy dzień.
    >
    > -=-
    >
    > CPU chodzi chyba zwykle na 480 MHz.
    >
    > -=-
    >
    > Miejsce na aplikacje... 1.1 GB, nie zaś 4 GB czy połowa z tych 4 GB.

    Dzięki za te informacje. I ciekawe jak aparat będzie się zachowywał gdy
    zainstaluje na nim kilkadziesiąt aplikacji, że o kilkuset nie wspomnę..?
    Jakby na to nie patrzeć ma trochę mało pamięci. Oczywiście mam na myśli
    pamięć RAM. Jeszcze jedno pytanko - ma on diodę informującą o
    nieodebranych rozmowach czy wiadomościach SMS/MMS?