  • Data: 2013-08-03 11:31:29
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" ktgu2a$hoi$...@u...news.interia.pl

    > Ale teraz to czysta chińszczyzna.
    > Jaki masz problem z dualSIMem?
    > Ale (jakby można prosić) szybko -- bo ja chcę kupić bestię na dniach.
    >
    > Kiedyś był film o zoofilii -- Bestia!
    > Kobiecina wysokiego rodu puściła się ze zwierzęciem
    > (niedźwiedziem chyba) i urodziła bestię, którą należało
    > nazywać ,,jaśnie panem'' z uwagi na wysokie urodzenie matki...
    >
    > Film miał przestrzegać przed zoofilią.

    No skoro tak sądzisz, ale co dzisiaj nie jest chińszczyzna, ew.
    koreańszczyzna? Zaznaczam że jeżeli nie weźmiemy po uwagę jego problemów
    z obsługą dualsim to telefon jest calkiem przyjemny w użytkowaniu, ma
    wręcz wzorowy ekran, np. można spokojnie używać na plaży pełnym słońcu,
    czuły na dotyk, bardzo dobra jakość rozmów, zalet jest naprawdę
    sporo... Tak więc jeżeli twierdzisz że to czysta chińszczyzna, to duże
    uznanie dla tej chińszczyzny.
    Moje problemy z Alcatelem wcale nie muszą wystąpić w Monsterze, ale
    dobrze, już wymieniam wady - Głównie chodzi zawieszanie kart sim. Z
    związku dość dużym zużyciem prądu wyłączam czasowo kartę nr 1, na której
    mam Aero2. Ją włączam tylko na czas gdy potrzebuję połączenia z netem.
    No i tu zaraz pojawiaja się problemy - karta Aero2 nieraz nie chce
    wystartować, albo wręcz zawiesi telefon. Tak że muszę po włączeniu tej
    karty albo zdeaktywować kartę nr 2 (Orange) albo wręcz zrestartować
    telefon, zdarza się że również trzeba wspomóc restart wyjęciem na chwilę
    baterii. Chyba nie muszę wyjaśniać jaką to budzi irytację gdy wsiadasz
    do auta z rodziną, włączasz Yanosika, a tu telefon zaczyna pokazywać
    wyżej wymienione fochy..
    Druga sprawa która już dotyczy każdego bez wyjątku dualsimowca gdy w
    użyciu jest karta Aero2 - niemożliwość używania innego programu do
    sms-owania niż systemowy.., No i to na tyle z tych poważnych wad
    Alcatela Ot 993D z dualsim. Wracając jeszcze do tych Twoich wątpliwości
    - nie ma żadnego problemu z tym żeby prowadzić rozmowę z karty nr 2
    (Orange) w czasie gdy karta nr 1 (Aero2) jest włączona i transferuje dane.