  • Data: 2010-02-12 11:33:26
    Temat: Re: Szum w glosnikach Creative Inspire T6200
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hl3dp2$hku$...@n...task.gda.pl...
    > 1.skusila mnie dobra cena - 199zl, za nowe;
    > no wlasnie - a moze one byly uzywane i ktos je "popsul"?

    Oszczędny 2 razy płaci. Na ceneo są za 289zł (alledrogo za 250zł), więc musisz
    sam dokładnie się im przyjrzeć.

    > 2.ich model sprzed 8 lat (T3000) byl git i niedrogi -
    > - nie wiedzialem, ze ta firma schodzi na buraki...

    Wystarczy obejrzeć co ona wyprawia. Brak wsparcia dla nowych systemów, stary
    sprzęt sprzedaje pod nazwą x-fi mimo, że nie mają nic związanego z x-fi.

    > 3.to co polecasz? poza "normalnym" kompletem typu:
    > toslink z karty muzycznej do wzmacniacza za 1500zl
    > a od niego do kolumn za 2500 i basowego klocka wielkosc taboretu?

    Ludzie chwalą sobie logitechy, ale osobiście patrząc na ich klawiatury firma
    kroczy tą samą ścieżką co creative - jakość wykonania jest coraz gorsza.