  • 1. Data: 2010-02-04 10:12:21
    Temat: Szukam torby, kabury na aparat z obiektywem + ew. dodatkowy obiektyw
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam, Moze ktos moze polecic jakas fajna torbe, najlepiej kabure
    przypinana do pasa lub zapinana w pasie, w ktorej zmieszcze mojego
    Nikona d80 z obiektywem 55-200 i dodatkowo 18-55?
    Przegladam juz od kilku dni rozne i albo nie maja miejsca na dodatkowy
    obiektyw, albo maja za duzo miejsca.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-02-04 12:06:00
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    On Thu, 04 Feb 2010 11:12:21 +0100, GK wrote:

    > Witam, Moze ktos moze polecic jakas fajna torbe, najlepiej kabure
    > przypinana do pasa lub zapinana w pasie, w ktorej zmieszcze mojego
    [ciach]

    Używam Lowepro Cirrus TLZ 15 (http://products.lowepro.com/catalog/
    Toploading,8.htm), może być małe na zooma o którym pisałeś, musiałbyś
    obejrzeć model TLZ 25. Niestety dodatkowy obiektyw raczej się nie
    zmieści. Torba ma możliwość przypięcia do pasa, próbowałem ale jest to
    dość niewygodne. Torba względnie tania (TLZ 15 - 55 PLN), z dobrych
    materiałów, ma parę małych kieszonek na drobnostki, używam jej stale od
    jakiegoś roku, dotychczas nic się nie popsuło.

    --
    Łukasz.

  • 3. Data: 2010-02-04 14:16:36
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Feb 4, 10:12 am, GK <g...@g...pl> wrote:
    > Witam, Moze ktos moze polecic jakas fajna torbe (...)

    Nie jest moze najtansza, ale polecam Lowepro Classified 160
    http://products.lowepro.com/product/Classified-160-A
    W,2121,20.htm

    Spokojnie miesci duze body ze szklem, 1-2 dodatkowe szkla, lampe i
    drobiazgi jak baterie itp, w dodatkowych kieszeniach. Swietnie
    wykonana, ma oslone p-deszczowa, drugi pasek do stabilizacji, expander
    na zamek blysk., no i nie wyglada na torbe foto, co dla mnie mialo
    duze znaczenie.

    P.