  • 1. Data: 2010-02-03 19:21:17
    Temat: soczewki przykręcone śrubkami :) czyli samyang
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    Hello

    Dzisiaj ogłoszono obiektyw samyang 14/2.8 - nowy, poprawiony :)
    na dpreview napisali, że ogłoszono go w Krakowie :) To i tak półprawda bo
    jeśli chodzi o deltę czy fototip to oni są pod Krakowem ;)
    Ale moją uwagę zwraca jedno:
    http://img402.imageshack.us/img402/3025/2215samyang1
    4mmii5.jpg

    Czyżby śrubki przecinały szkło w skrajnych pozycjach przy osłonie? :) taka
    trochę nowość :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 2. Data: 2010-02-03 20:03:24
    Temat: Re: soczewki przykręcone śrubkami :) czyli samyang
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyżby śrubki przecinały szkło w skrajnych pozycjach przy osłonie? :) taka
    > trochę nowość :)

    Przednia soczewka jest mocowana pierścieniem, śrubki są pod pierwszą
    soczewką/grupą i trzymają osłonę redukującą flary.

    > --
    > _[_]_
    > (") dominik, gg:919564
    > `--( : )--' http://www.dominik.net.pl
    > ( : )
    > ""`-...-'"" jgs

    Zajefajna sygnaturka, dodaj jeszcze parę enterów...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2010-02-03 20:15:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Feb., 20:21, dominik <u...@d...net.pl> wrote:
> [...]
    myang14mmii5.jpg

    > Czyżby śrubki przecinały szkło w skrajnych pozycjach przy osłonie? :) taka

    nie sadze

    na zdjeciu wyglada tak ze pod ta soczewka jest szeroki pierscien
    przykrecony tymi srubkami wen wpuszczonymi.. sam zas soczewka czolowo
    przymocowana jest waskim pierscionkiem na zewnatrz obwodu.
    rozwiazanie rzeczywiscie oryginalne.

  • 4. Data: 2010-02-03 20:20:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    4mmii5.jpg
    > Czyżby śrubki przecinały szkło w skrajnych pozycjach przy osłonie? :) taka

    A konkretnie to o co Ci chodzi?

  • 5. Data: 2010-02-04 00:13:42
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-03 21:03, Mikołaj Tutak wrote:
    > Przednia soczewka jest mocowana pierścieniem, śrubki są pod pierwszą
    > soczewką/grupą i trzymają osłonę redukującą flary.

    Pewnie tak, chociaż zastanawia mnie czy taki design byłby możliwy oraz czy
    bardzo by użytkowników odstraszał. śrubki i tak są w miejscach, które
    zasłania osłonka :)

    > Zajefajna sygnaturka, dodaj jeszcze parę enterów...

    A to akurat specjalnie, coby ewentualnie doklejona reklama była jasno
    oddzielona. Szczęśliwe większość programów potrafi wyciąć wszystko po
    dwóch minusach, nawet bez spacji :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564