  • 1. Data: 2010-02-13 14:56:22
    Temat: Re: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    news:hl5svg$irr$1@news.onet.pl...
    > Znacie wyższy szczyt bezczelności? Osoba, która nie zapłaciła
    > wynagrodzenia mnie i kilkunastu innym osobom za pół roku szkoleń z
    > dziedziny fotografii (także związanych z tym zagadnień prawa) wysyła mi
    > maila zachęcającego do nabycia materiałów szkoleniowych na temat ochrony
    > finansów i praw fotografa.
    >
    > Nie wiem, czy śmiać się, czy płakać...

    Jeśli to o czym piszesz ma związek z ul.Krakusa, to oprócz tych którym nie
    zapłacili są jeszcze ci od których wzięli kase i się nie wywiązali ze
    zobowiązań. Czyli wał na maksa.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-13 15:02:28
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Jeśli to o czym piszesz ma związek z ul.Krakusa, to oprócz tych którym nie
    > zapłacili są jeszcze ci od których wzięli kase i się nie wywiązali ze
    > zobowiązań. Czyli wał na maksa.
    > Pozdrawiam

    Bojcie sie dalej pietnowac takich cwaniaczkow... oficjalnie...

    Zenada.

    Roger

  • 3. Data: 2010-02-13 15:06:48
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hl6daf$sbl$1@news.interia.pl...

    > Bojcie sie dalej pietnowac takich cwaniaczkow... oficjalnie...
    >
    > Zenada.

    Wyluzuj się "miszczu". Ani nie mam pewności że to ta sama sprawa, ani co
    ważniejsze mnie ona bezpośrednio nie dotyczy. Mam sie szarpać w nie swojej
    sprawie? Chyba żartujesz.
    Żenada.

  • 4. Data: 2010-02-13 17:08:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Santana pisze:
    > Jeśli to o czym piszesz ma związek z ul.Krakusa, to oprócz tych którym
    > nie zapłacili są jeszcze ci od których wzięli kase i się nie wywiązali
    > ze zobowiązań. Czyli wał na maksa.

    Ano wał. Mnie tam żal kasy, którą jednak można zarobić w dwa dni. Ale
    jeśli ktoś stawia na dwa lata nauki i po roku dowiaduje się, że szkoły
    niet to już nie jest taki sobie żal po prostu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-02-13 17:13:31
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Ano wał. Mnie tam żal kasy, którą jednak można zarobić w dwa dni. Ale
    > jeśli ktoś stawia na dwa lata nauki i po roku dowiaduje się, że szkoły
    > niet to już nie jest taki sobie żal po prostu...

    No i tak właśnie wtopił mój kolega posyłając tam syna. Na szczęście jest
    jeszcze inna szkoła w Krakowie ale jednak sporo kasy poszło w kanał :(

  • 6. Data: 2010-02-14 13:59:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow wrote:

    > Bojcie sie dalej pietnowac takich cwaniaczkow... oficjalnie...
    >
    > Zenada.

    cwaniaczki są zwykle bezczelnymi skurwysynami i jak ich zaczniesz piętnować
    to oni ci odpłacą pozwem i masz problem.

    w naszym cudownym kraju czasem bardziej sie opłaca odpuścić niż ścigać
    dłużnika, bo często nie udaje sie nawet ściągnąć kosztów procesu i pomocy
    prawnej.

    W pewnym znanym mi przypadku sąd nakazał zablokowanie środków na koncie
    wierzyciela na poczet kosztów sądowych :)

    biedny zaś dłużnik zaproponował ugodę i spłatę długu po 100 zł miesięcznie
    (przez x lat) bo on nic nie ma.

  • 7. Data: 2010-02-14 14:48:34
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > biedny zaś dłużnik zaproponował ugodę i spłatę długu po 100 zł
    > miesięcznie (przez x lat) bo on nic nie ma.

    Nie chcę się wymądrzać, ale stoją za tym wszystkim pewne racjonalne
    argumenty - tak mi się przynajmniej wydaje.
    Aparat egzekucji prawa musi sobie odpuścić pewne rzeczy, bo nie wyrobi.
    W efekcie, korzystają na tym oszuści, ale za tę cenę aparat ep może
    skupić się na rzeczach grubszych i ważnych społecznie.
    To nie wydaje się być ceną wygórowaną, społeczeństwo się edukuje życiowo
    i prawnie, ta edukacja to jest o wiele bardziej skuteczna prewencyjnie
    niż wysiłek aep. Klasyczny mini-maks.

  • 8. Data: 2010-02-16 07:56:28
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Jeśli to o czym piszesz ma związek z ul.Krakusa

    Dzięki. Google "ul. Krakusa, szkolenia foto Kraków" - 3 sekundy :)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 9. Data: 2010-02-16 19:57:28
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    gietrzy napisal:
    > Dzięki. Google "ul. Krakusa, szkolenia foto Kraków" - 3 sekundy :)

    Noo, taka laurke mi Google pokazal:
    http://foto.recenzja.pl/Artykul509.html

    --
    Pozdrawiam,