  • 51. Data: 2016-10-10 02:18:06
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    umrzecie dazac do absolutu. A w tym czase ja ogladam telewizje na duzym
    ekranie. I kto by nie przyszedl to twierdzi ze zajebiste. Ze znajomych w
    przeciagu dwoch miesiecy dwoch juz kupilo ten sam projektor. Myk chyba w tym
    ze tutejsi oponeci nie maja projektorow i nie maja luznych 1200 zeby kupic.
    Charakterystyczne dla Polaka postepowanie. Jak go nie stac to twierdzi ze
    chujowego nie kupi.
    ---
    No na taki chujowy to mnie faktycznie nie stać, ale jakby tak coś Full HD to
    czemu nie :-)

  • 52. Data: 2016-10-10 03:27:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaki problem. W sklepach do oporu fhd projektorow. Kup i opisz jak dziala.

  • 53. Data: 2016-10-10 10:25:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 9 Oct 2016 22:54:38 +0200, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Sam jesteś gimbaza, oprócz naziemnej tv jest jeszcze satelita i tam
    jest
    > full hd.

    O yt nie wspominając, bo i tak w tv nie ma nic do oglądania.

    --
    Marek

  • 54. Data: 2016-10-10 10:34:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 9 Oct 2016 13:49:26 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > ow na sekunde. A do anteny uzytkownika dochodzi w okolicach 2 MB/s.
    Jak bra
    > c pod uwage nie tylko brandzlowanie sie gimbazy co lepsze 1080 czy
    720 resz
    > te parametrow to sie okaze ze malo skompresowane 800x600 z bit rate
    15MB/s
    > bedzie jakosciowo lepsze od 1820x1080 z bit rate 1,5 MB/s. I tyle
    w temaci
    > e.

    Byłeś w spiączce czy w wieżniu? Mamy rok 2016, nikt już nie używa
    telewizji jako źródła kontentu do oglądania a tym bardziej oceny
    jakości. Mamy erę YT.

    --
    Marek

  • 55. Data: 2016-10-10 10:50:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >Byłeś w spiączce czy w wieżniu? Mamy rok 2016, nikt już nie używa
    >telewizji jako źródła kontentu do oglądania a tym bardziej oceny

    no nie wiem.
    Abonament TVP ma sie zle, ale sieci kablowe i satelitarne jakby dobrze
    (a przy okazji internet dostarczaja).

    Za to "jakosc" YT jest imo mierna ...

    J.

  • 56. Data: 2016-10-10 10:56:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Duzo ludzi musialo byc w spiaczce albo wiezieniu. Co jakis czas pojawiaja sie wyniki
    badan i sie okazuje ze jakis program ogladalo 7 milionow widzow. Moze Ty jestes w
    spiaczce i przesypiasz to co nadaja w telewizji a moze to jakas moda wsrod zlodziei
    co nie placa za telewizje a ogladaja i zeby jakos zlodziejstwo usprawiedliwic klamia
    ze w tv naziemnej nic godnego uwagi nie ma.

  • 57. Data: 2016-10-10 11:37:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >a ogladaja i zeby jakos zlodziejstwo usprawiedliwic klamia
    > ze w tv naziemnej nic godnego uwagi nie ma.

    Po prawdzie, to nie ma.

    100 programow i nie mozna znalezc jakiegos ciekawego filmu.

    J.

  • 58. Data: 2016-10-10 11:37:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 10 Oct 2016 10:50:20 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Za to "jakosc" YT jest imo mierna ...

    To wybieraj konntent wysokiej jakości.

    --
    Marek

  • 59. Data: 2016-10-10 11:40:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Za to "jakosc" YT jest imo mierna ...

    Masz masz kiepską jakość bo pewnie masz kiepskie łącze YouTube teraz
    używa kodeków adaptatywnych, które dopasowują bitrate do jakości
    łącza. Załóż sobie 600 mbit orange to zobaczysz jakość.

    --
    Marek

  • 60. Data: 2016-10-10 11:41:32
    Od: Marek <f...@f...com>