  • 91. Data: 2016-10-22 23:41:33
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-10-12 o 10:27, Adam Wysocki pisze:

    > Nie widzę unikodu...

    Ja widzę, ale nie wiem co znaczy czto słucziłoć.

  • 92. Data: 2016-10-24 02:54:39
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-22 o 23:41, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > nie wiem co znaczy czto słucziłoć
    słucziłos'
    znaczy: co się stało (pa ruski)

  • 93. Data: 2016-11-27 13:16:44
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    > Moj sie nazywa dignity 1004A.

    [...]
    > Z wad to brakuje mu obiektywu zmiennoogniskowego.

    Mógłbyś mi sprawdzić jakiej szerokości byłby obraz przy odległości
    obiektywu od ekranu 2.8m ?

    --
    Mirek.

  • 94. Data: 2016-11-27 17:16:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niestety nie moge bo schowalem instrukcje i jacys zli ludzie zabrali i polozyli w
    innym miejscu. Ale znajdziesz sam. Na stronie dignity sa instrukcje obslugi i w niej
    jest tabelka z odleglosciami i przekatna.

  • 95. Data: 2016-11-28 08:07:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 13:16:45 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

    > Mógłbyś mi sprawdzić jakiej szerokości byłby obraz przy odległości
    > obiektywu od ekranu 2.8m ?

    http://www.dignity.pl/product-pol-646-Projektor-LED-
    Dignity-Mountain-Di1004.html
    Tu wychodzi że dla 2,5m to 100cali